Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:06:13 GMT

ادامه شرایط عجیب ستاره دانمارکی در اینتر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۹۶۰

ادامه شرایط عجیب ستاره دانمارکی در اینتر

شرایط برای کریستین اریکسن بعد از گذشت شش ماه از انتقال به اینتر چندان مساعد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود که علیرغم ابراز تمایل تیم هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد، اینتر موفق شد با پرداخت 20 میلیون یورو کریستین اریکسن را از تاتنهام جذب کند. پرداخت چنین رقمی برای بازینی که تنها شش ماه قرارداد داشت موید آن بود آنتونیو کونته حساب ویژه ای روی این هافبک خلاق باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما از همان ابتدا کریستین اریکسن نیمکت نشینی را تجربه کرد و در روزهای پایانی فصل نیز به نظر قرار نیست به ترکیب اصلی راه یابد. اینتر فردا شب و در مرحله نهایی یک چهارم لیگ اروپا باید به مصاف لورکوزن در آلمان برود، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد انتظار بر آن است آنتونیو کونته دوباره کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی را روی نیمکت قرار داده و از او در ترکیب ابتدایی بهره نگیرد.

 

سرمربی ایتالیایی قصد ندارد ترکیب بازی قبلی مقابل ختافه که منجر به برتری 0-2 نراتزوری و صعود به این مرحله شد را تغییر بدهد و این بدان معناست که اریکسن که تنها چند ثانیه بعد از ورود به میدان موفق به گلزنی شد، دوباره روی نیمکت قرار خواهد گرفت. ادامه این روند ممکن است نارضایتی کریستین اریکسن از حضور در اینتر را افزایش داده و حتی منجر به جدایی زودهنگام این هافبک 28 ساله تنها شش ماه بعد از انتقال به سن سیرو بشود.

تاتنهام آنتونیو کونته اینتر میلان کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام آنتونیو کونته اینتر میلان کریستین اریکسن کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!