Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، روندهای تازه و مخاطرات نوپدید عصر بعد از کرونا مورد بحث و بررسی اعضای دولت قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و کرواسی به تصویب دولت رسید

هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور، لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی را مصوب کرد تا پس از ارسال آن و بررسی در مجلس شورای اسلامی، به تصویب نهایی برسد.

لازم به ذکر است موافقتنامه مذکور در سال ۱۳۸۲ و با هدف به کارگیری منابع اقتصادی و امکانات بالقوه دو کشور در امرسرمایه‌گذاری و نیز ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران و با تصدیق لزوم تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری های آنها به تصویب رسیده بود.

موافقتنامه بین ایران و قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی

لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، از دیگر مصوبات جلسات امروز هیئت دولت بود.

این لایحه پس از تصویب در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال و پس از بررسی، به تصویب نهایی می رسد.

تصویب موافقتنامه مالیاتی بین ایران و غنا

هیات وزیران لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا  به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایه ای را مصوب کرد تا پس از ارسال و بررسی در مجلس شورای اسلامی، تصویب نهایی گردد.

2727

کد خبر 1419830

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی لبنان انفجار سرمایه گذاری دولت جمهوری هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست همسایگی دولت سیزدهم

«جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند»؛ این شاید مهم‌ترین بخش از اولین سخنرانی رئیس‌جمهور است که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تحلیف با حضور مهمانان خارجی و داخلی در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بررسی عملکرد بیش از ۲ سال و ۷ ماهه دولت سیزدهم نشان می‌دهد به این گزاره پایبند بودند و در مسیر تقویت و گسترش ارتباط با کشورهای همسایه حرکت کردند و «مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت سیاست خارجی، ارتقا روابط با کشورهای همسایه» بوده است و «خواهان عزت و اعتلای آنها» بوده‌اند.

خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی به بررسی روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه طی یک‌سال گذشته پرداخته است.

کد خبر 6097420 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وعده صادق امنیت ملی ایران را به صورت جهشی ارتقا داد
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • دلیل مهم دل درد صبحگاهی و درد معده بعد بیدار شدن
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود