Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:52:47 GMT

آغاجاری و رامهرمز همچنان در وضعیت قرمز هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۱۶۹

آغاجاری و رامهرمز همچنان در وضعیت قرمز هستند

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز یکشنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان در اداره کل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: کوچک‌ترین سهل‌انگاری در روند پیشگیری از ویروس کرونا موجب می‌شود خوزستان در شرایط بدی قرار گیرد هر چند که در سه هفته گذشته تعداد بستری‌ها و مراجعه‌کنندگان ناشی از کرونا کاهشی بوده است.
وی با بیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در خوزستان شکننده است توضیح داد:هشدارهای بهداشتی باید جدی گرفته شوند و نسبت به آن نیز مداخله جدی صورت گیرد تا به دوران پیک بیماری برنگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه وضعیت رنگ شهرها از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام‌ می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نقشی در آن ندارد ادامه داد:براساس بررسی‌ انجام شده یکی از ۲ شهر قرمز خوزستان در هفته جاری از وضعیت قرمز خارج می‌شود، ضمن اینکه بقیه شهرهای خوزستان در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

وضعیت بیمارستان‌های خوزستان از نظر تعداد بیماران کرونایی
ابول‌نژادیان با بیان اینکه بیمارستان رازی اهواز تنها بیمارستان پذیرنده بیماران کرونا است گفت: بیمارستان سینای اهواز هشت بیمار در بخش ویژه و ۲ بیمار در بخش عادی، و بیمارستان فاطمه الزهرا (س) اهواز نیز ۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه دارد.

وی افزود: دیروز در بیمارستان گنجویان دزفول ۱۰ بیمار به آمار مبتلایان به کرونا اضافه شد که علامت هشدار است و تعداد بیماران آن به ۳۱ بیمار در بخش ویژه و ۶۵ بیمار در بخش عادی می‌رسد.در بخش عادی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک نیز ۲ بیمار بستری هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در بیمارستان نظام مافی شوش ۱۱ بیمار و در بیمارستان نفت آبادان ۱۰ بیمار کرونایی در بخش عادی بستری هستند گفت: در بیمارستان طالقانی آبادان و بیمارستان شهیدزاده بهبهان نیز روند ثابت مانده است و در باغملک‌ و رامشیر نیز بیمار کرونایی نداریم.
وی ادامه داد: همچنین بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان، بیمارستان مصطفی خمینی، بیمارستان بقایی ۱ و ۲، بیمارستان شهدای سوسنگرد، بخش‌های عادی بیمارستان معرفی ماهشهر و بیمارستان امام رضا (ع) در امیدیه بدون بیمار کرونایی هستند.
ابول‌نژادیان بیان کرد: بیمارستان خاتم‌الانبیای شوشتر نیز چهار بیمار کرونایی بستری داشت که اکنون به ۹ بیمار رسیده‌اند. بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان نیز چهار بیمار افزایشی داشتیم که در این شهرستان نیز باید احتیاط شود.
وی گفت: آیین عزاداری حسینی در ماه محرم باید براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود و ضرورت دارد ستادی در همه شهرستان‌ها تشکیل شود تا بر روند برنامه‌هانظارت کند. برای روضه‌های خانگی نیز باید تدبیری اندیشیده شود زیرا نحوه و چگونگی برگزاری آنان مشخص نیست.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پروازها به خوزستان بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما باید اشغال شود اما آنچه که اتفاق می‌افتد خلاف این‌ امر است و از تمامی ظرفیت هواپیما استفاده می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا فاصله اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله اجتماعی ویروس کرونا فاصله اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیمار کرونایی بیمار در بخش بخش عادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم "راحله اکبری"، بیمار ۶۱ ساله مرگ مغزی ساکن تربت حیدریه معرفی شده از بیمارستان امام حسین (ع) آن شهرستان پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود:کبد زنده یاد اکبری به مردی ۵۷ ساله ساکن مشهد که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی ادامه داد:قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

اهدای قلب جوان مرگ مغزی

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: اهدای قلب جوان مرگ مغزی شده ۲۱ ساله در بیمارستان امام رضا(ع)مشهد جان مرد ۵۳ ساله ساکن تربت جام را نجات داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید