Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:42:27 GMT

توقیف بیش از ۹۱ تن سنگ غیرمجاز معدنی در اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۲۲۹

توقیف بیش از ۹۱ تن سنگ غیرمجاز معدنی در اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور، یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اسفراین اظهار داشت: ۳۱ دستگاه خودرو حمل محموله های غیرمجاز معدنی نیز در این مدت توقیف و ۳۴ نفر در این خصوص دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه تعلل زیاد در ساماندهی و تعیین تکلیف در حوزه بهره برداری و حفاظت از معدن آلبلاغ، همچنان جان کسانی را که در زمینه استخراج و قاچاق این ذخایر معدنی فعالیت دارند، تهید می کند، خواستار تسریع در تعیین تکلیف این معدن از سوی مسوولان استانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معدن سرب و روی آلبلاغ در اسفراین، از حدود ۱.۵ سال پیش عرصه حضور سودجویان برای برداشت غیرمجاز از ذخایر معدنی این منطقه شده است که اخیرا با صدور پروانه اکتشاف برای ایمیدرو، قرار است کار حفاظت از آن هم بر عهده این سازمان قرار گیرد.

تاکنون در هشت حادثه ریزش معدن در این منطقه ۶ نفر جان باخته اند و شماری از برداشت کنندگان غیرمجاز ذخایر معدنی سرب و روی این منطقه معدنی نیز مصدوم شده اند.

سرهنگ یگانه پور افزود: نیروی انتظامی تاکنون با هماهنگی دادستانی و مسوولان شهرستان در این حوزه در عملیات های پاکسازی منطقه آلبلاغ و برقراری ایست و بازرسی در این مسیر همکاری داشته است.

کاهش ۲۴ درصدی تصادفات اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: آمار تصادفات درون شهری در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد و تعداد جانباختگان حوادث رانندگی درون شهری نیز ۵۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ یگانه پور افزود: در وقوع تصادفات برون شهری نیز ۲۹ درصد کاهش داشته ایم و حال آنکه آمار جانباختگان جاده ای با ۱۱ درصد افزایش رو به رو بوده است.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقای اجتماعی و کشف مواد مخدر نیز در شهرستان ۲۴ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته ایم.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
 

برچسب‌ها اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی تصادفات جاده ای کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی تصادفات جاده ای کالای قاچاق اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی تصادفات جاده ای کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد