Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:38:55 GMT

فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۴۴۶

فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر یکشنبه در مراسمی که با حضور بهروز ندائی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری برگزار شد، طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، ابراهیم امامی به عنوان فرماندار شهرستان پارس‌آباد منصوب شد و از زحمات ۸ ماهه عدالت حاجی پور سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم امامی فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: محور اصلی توسعه شهرستان بخش کشاورزی است و سرمایه گذاری‌هایی به‌صورت کلان در حال انجام است و استعدادهای عظیم و ظرفیت‌های بی پایانی که این منطقه وجود دارد، ضرورت توجه جدی مسئولین به این منطقه را بیش از پیش می‌طلبد.

وی افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در شهرستان پارس آباد که نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه در حال انجام است که ۵۶۰ میلیون تن محصول قرار است تولید شود و بالتبع ظرفیت اشتغال در این شهرستان افرایش خواهد یافت.

وی با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران در انعکاس صدای مردم و پیگیری مطالبات مردم در کنار مسئولین به نحو احسن کوشا باشند تا مشکلات موجود در شهرستان با شتاب بیشتری حل و فصل شود.

کد خبر 4994575

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین عید سعید قربان آمار کرونا کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز