Web Analytics Made Easy - Statcounter

قناد از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسب هفته ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: باید جوان باوری و جوان یاوری در بین مسئولان گفتمان سازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، «مهدی قناد» صبح امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت روز خبرنگار و هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی عنوان کرد: در اداره کل ورزش و جوانان به دنبال این هستیم که افراد دغدغه مند جامعه را شناسایی  و در قالب سازمان های مردم نهاد سازماندهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ​سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی گفت: این فعالان اجتماعی  شعار مشاوران جوان دستگاه های اجرایی را به مدیران جوان تبدیل خواهند کرد.   وی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری فعالیت های سازمان های مردم نهاد استان خراسان جنوبی  در رزمایش همت جوانانه  و کمک مومنانه تبلور داشت، ادامه داد: در این رزمایش 2 هزار و 500 بسته معیشتی با میانگین هر بسته 300 هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد.   قناد از جمع آوری 73 میلیون تومان کمک مردمی در رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه استان خبر داد و افزود: سازمان های مردم نهاد همواره خدمت بی منت و داوطلبانه ای در عرصه های مختلف  فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی دارند.

 ​سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی و مذهبی فعالیت می کنند.   وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل سمن ها این است که ما بتوانیم آنان را به سمت کار تشکیلاتی و گروهی هدایت کنیم، عنوان کرد: اگر جوانان را در قالب سمن ها ساختار بندی و گروه بندی کنیم نظارت بر آنان بهتر انجام خواهد شد.   قناد با تاکید بر برگزاری دوره های توانمندسازی و آموزش های لازم برای سازمان های مردم نهاد، گفت: باید جوان باوری و جوان یاوری را در بین مسئولان گفتمان سازی کنیم تا برش جوانانه  را انجام تمام فعالیت دستگاه های اجرایی داشته باشیم.   وی در پایان افزود: به مناسب هفته ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی در استان خراسان جنوبی اجرای بیش از 30 عنوان برنامه پیش بینی شده است.   ۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است. این روز، یک روز ملی برای گرامیداشت افرادی است که در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد، بیشترین تاثیرگذاری مثبت را بر جامعه ایرانی در دهه‌های اخیر گذاشته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان قناد سازمان های مردم نهاد تشکل ها و مشارکت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند