Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:35:41 GMT

مسابقات هندبال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۷۹۳

مسابقات هندبال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، طبق تصمیمات کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی ساحلی نوجوانان، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به دلیل شیوع کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار بود مهرماه به میزبانی ایران و در شهر شیراز برگزار شود که برای دومین بار به تعویق افتاد و ماه مارس سال ۲۰۲۱ یعنی اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) به میزبانی بانکوک تایلند، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی آلماتی قزاقستان، پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زنان در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در آلماتی قزاقستان و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت۱۴۰۰) در جده عربستان انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال جوانان آسیا دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند