Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل محبان عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران میراث‌دار سید شهیدان اهل قلم هستند که این امر فعالیت رسانه‌ای را بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌کند و بار سنگینی بر دوش این عزیزان می‌گذارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: مطالبه‌گری هزینه سنگینی دارد و قطعاً مطالبه‌گری جز در چارچوب مبانی انقلاب اسلامی محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: هلال احمر یک بازوی توانمند در شرایط بحرانی است که در سایه توان مردم به مدد آسیب‌دیدگان می‌شتابد.

محبان تصریح کرد: هم‌افزایی در بحران‌ها آن هم با عنایت به شرایط سخت و حوادث، امر بسیار سخت و مشکلی است که این وظیفه و رسالت خبرنگاران متعهد است و این را جز یکی دیگر از رسالت‌های خبرنگاران بحران می‌دانیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تاکید کرد: عمل به وظایف و مأموریت‌های هلال‌احمر با حداکثر توان و انرژی کارکنان مختلف که کوچک‌ترین چشم‌داشتی به مسائل مالی ندارند، ممکن می‌شود.

وی افزود: خدمت به مردم و هم‌افزایی با نهادهای انقلابی و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی جز دستورات مؤکد رئیس جمعیت هلال احمر است و در دوران مدیریت بنده نیز این امر پیگیری می‌شود.

محبان در انتها گفت: ضریب نفوذ جمعیت هلال‌احمر در روستاهای دوردست خراسان شمالی با محدودیت جدی روبرو است و احداث خانه‌های هلال با هدف آموزش اولیه، استقرار تجهیزات ابتدایی امدادی و دپوی مواد غذایی در دستور کار است.

کد خبر 4994598

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوالفضل محبان هلال احمرخراسان شمالی نقاط حادثه خیز ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد آمار کرونا قزوین عید سعید قربان کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟