Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و یک هزار بسته شیرینی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین و نیکوکاران، بین خانواده های نیازمند گرگان توزیع شد.

«رضا جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از 2 هزار و 500 پرس غذای گرم و یک هزار بسته شیرینی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین و نیکوکاران، بین خانواده های نیازمند گرگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: برای طبخ این اطعام 13 راس گوسفند اهدایی خیرین، ذبح و پخت و توزیع غذا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دینی، اطعام مومنان و محرومان از اعمال نیکوی مورد تاکید در روز غدیر است، اظهارداشت: این اقدام با حمایت آیت الله نورمفیدی و با همکاری خدمتگزاران مسجد جامع گلشن، طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان گرگان و خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع) استان گلستان با هدف یاری رساندن به نیازمندان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات و کمک مومنانه به محرومان انجام شد.

 

جعفری خاطرنشان کرد: برای تهیه این اقلام در مجموع 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیر خم و برای دیدار با کادر درمانی، 8 هیئت به نمایندگی از آیت الله نورمفیدی در مراکز درمانی گلستان حضور یافتند.

 

جعفری گفت: این 8 گروه متشکل از روحانیون، کارکنان دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع) به نمایندگی از آیت الله نورمفیدی با حضور در 23 بیمارستان و مرکز درمانی استان گلستان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه کادر درمانی، این عید بزرگ را به پزشکان و پرستاران و بيماران تبریک گفتند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضا جعفری توزیع غذای گرم عید غدیر نماینده ولی فقیه در گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت