Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا دشتی اردکانی عصر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اردکان افزود: در رابطه با ایفای تعهدات اجتماعی صنایع، قانونی وجود ندارد، تلاش‌هایی شده تا در این زمینه قانون مطرح و تصویب شود.

وی اضافه کرد:  هیاتی از مسوولان اردکان تشکیل و قرار شد حسابی با چهار امضا باز شود و همه صنایع کمک‌های خود را به این حساب واریز کنند که این مبلغ برای شهرستان و رشته های مختلف هزینه خواهد شد، این حساب قرار است شفاف باشد و کل واریزی و محل هزینه‌ها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی اردکانی گفت: در راستای تعهدات اجتماعی صنایع  با مدیرعامل شرکت معدنی، صنعتی چادرملو  نشستی  با ۱۷ مصوبه برگزار شد و علاوه بر صنایع، شرکت‌های بهره‌بردار صنایع نیز باید ایفای تعهد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر اردکان یک شهر صنعتی با مدارس فرسوده و فاقد استخر و امکانات تفریحی است و تصریح کرد: صنایع می توانند به کمک مسوولان و مردم بشتابند و اگر صنایع به مطالبات مردم جواب دهند، مسئولان نیز حامی آن‌ها خواهند بود .

دشتی اردکانی  در ادامه با بیان اینکه به قانون عوارض معادن انتقاداتی وارد است،  اظهار داشت: با اعضای کمیسیون صنایع در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته است.

وی گفت: معادن زیادی در شهرستان وجود دارد ولی منافع و عواید آنها به اردکان نمی رسد، باید درصدی از درآمد معادن به شهرستان اختصاص یابد.

در پایان این نشست نماینده مردم اردکان از خبرنگاران تجلیل کرد . 

 افزون بر ۲۳۰ واحد صنعتی ملی و فراملی در اردکان مشغول فعالیت است و این شهرستان از قطب های مهم صنعت به خصوص فولاد کشور است.

برچسب‌ها روز خبرنگار اردکان محمد رضا دشتی اردکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار اردکان روز خبرنگار اردکان دشتی اردکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است