Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:53:34 GMT

کمک ۱۰۰هزار دلاری آقای بازیگر به بیروت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۲۸۰

کمک ۱۰۰هزار دلاری آقای بازیگر به بیروت

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این مبلغ در اختیار سه خیریه لبنانی فعال برای کمک به مردم حادثه دیده در انفجار بندر بیروت قرار می‌گیرد.

در این حادثه بیش از پنج هزار نفر زخمی و حداقل ۱۴۵ نفر کشته شدند و بر اساس اعلام یونیسف حداقل ۱۰۰ هزار کودک نیز بی خانمان شدند.

«جورج کلونی» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: «بسیار نگران مردم بیروت و تخریب هایی هستیم که آنها در چند روز گذشته تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه خیریه لبنانی که در حال کمک به مردم بیروت هستند پیدا کردیم و این ۱۰۰ هزار دلار را در اختیار آنها قرار می‌دهیم وامیدوارم دیگران نیز به هر شکلی که می‌توانند کمک کنند».

سازمان خیریه و لبنانی «بیتنا بیتک» که در ابتدا برای کمک به مهار شیوع ویروس کرونا شکل گرفته و حالا پس از انفجار بیروت تمرکز خود را بر روی کمک به بی‌خانمان ها قرار داده است اعلام کرده بیش از ۳۰۰ هزار نفر در بیروت به کمک آنها نیاز دارند.

پربیننده ترین دلنوشته دردناک همسر ماهچهره خلیلی +عکس همسر و پسر ماهچهره خلیلی +عکس آخرین پست اینستاگرام ماهچهره خلیلی +عکس هزینه بچه‌دارشدن برای زوج‌های جوان چقدر است؟ کمک ۱۰۰هزار دلاری آقای بازیگر به بیروت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یونیسف جورج کلونی یونیسف بازیگر آمریکایی جورج کلونی کرونا شیوع ویروس کرونا انفجار بیروت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموپورنگ بازیگر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.

به گزارش ایسنا، باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کارهای کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902316

دیگر خبرها

  • بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی/ عکس
  • عمو پورنگ بازیگر شد!
  • عموپورنگ بازیگر شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت