Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه ملت فلسطین، ساعتی پیش مناطقی در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی اهدافی را در شرق شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر و تلفات و خسارت های ناشی از آن هیچ اشاره ای نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، منابع فلسطینی گزارش دادند که در این حمله یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در بیت حانون هدف قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ارسال بالون‌های آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی یکی از پایگاه‌های حماس در شمال این منطقه را بمباران کرده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم دیروز یکشنبه یک برج دیده‌بانی مقاومت در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده بود.

مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در صورت ادامه تجاوزات علیه غزه ساکت نمی‌نشیند و قطعا این تجاوزات را پاسخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین حمله موشکی رژیم صهیونیستی هدف قرار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری