Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال آنتورپ در نخستین دیدار خود در رقابت های ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف ماسکرون رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. در این دیدار علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ  و همچنین «رودریگس» دیگر بازیکن این تیم حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار نداشتند.

اخبار ورزشی- «ایوان لکو» سرمربی تیم آنتورپ  برای پست دروازه بانی تیمش در بازی با ماسکرون از «ژان بوتز» و «داور ماتیاس» استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکو  بعد از این بازی در پاسخ به این سئوال که آیا آنتورپ بازیکن مصدومی برای این مسابقه داشته است؟ تاکید کرد: خیر؛ بازیکن آسیب دیده نداشتیم. 

سرمربی آنتورپ تاکید کرد: من تمام بازیکنان را در تمرین این هفته زیر نظر داشتم و ۱۸ یا ۲۰ نفر از بهترین بازیکنان را انتخاب کردم.

لکو افزود: بازیکنانی را انتخاب می کنم که بتوانند از نظر روانی، جسمی و تاکتیکی بیشترین کمک را به تیم کنند. کیفیت فقط مربوط به توانایی دریبل زدن یک یا دو بازیکن نیست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلژیک بیرانوند آنتورپ دروازه بان علیرضا بیرانوند آنتورپ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!