Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:09:09 GMT

وحدت همه مذاهب اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۶۳۰

وحدت همه مذاهب اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمنان

به گزارش خبرنگار مهر شامگاه یکشنبه آیت الله مکارم شیرازی در دیدار استاندار، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای تفرقه میان شیعیان و اهل سنت و سایر مذاهب گفت: همه مذاهب اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام باید باهم وحدت و همدلی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تقویت مدارس علمیه استان با هدف ارتقای مباحث دینی و فرهنگی گفت: دیدارهای چهره به چهره میان علما شیعه و سنی و سایر مذاهب و معرفی اهداف شوم دشمنان از تفرقه می‌تواند بسیاری از مشکات را رفع کند.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه با اشاره معضل بیکاری در کشور و همچنین استان سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سیستان و بلوچستان، تمام توان و ظرفیت‌ها را به کار بگیرید.

در ابتدای این دیدار استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گزارشی از وضعیت استان ارائه کردند.

کد خبر 4994622

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مراجع تقلید قم آیت الله مکارم شیرازی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وحدت شیعه و سنی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان