Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی گفت: تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها در خصوص ایجاد ترافیک ساختگی موضوعیت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طی روزهای اخیر و هم زمان با لغو طرح ترافیک در شهر تهران شاهد ترافیک های شدید در برخی نقاط شهر هستیم که به دنبال این اتفاق شائبه هایی مبنی بر ایجاد ترافیک به صورت عمدی و ساختگی ایجاد شده است که در این شائبه ها عمدتا دو مرکز پلیس راهور و شهرداری مورد انتقاد قرار گرفته و متهم می شوند که به صورت عمدی ترافیک ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این رابطه گفت: این ادعاها اساسا نمی تواند صحت داشته باشد. پرسنل راهنمایی و رانندگی از اولین لحظات صبح به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند تا ترافیک را در تمامی نقاط شهر برطرف کنند.

او افزود: این تلاش ها بی وقفه ادامه دارد و در پایان شب نیز تا زمانی که گره های ترافیکی برطرف نشود پرسنل راهنمایی و رانندگی به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند. تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها موضوعیت ندارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در روزهای تعطیل تا پاسی از شب و حتی تا دقایق ابتدایی بامداد نیز در خیابان ها حضور دارند تا مسیرها را برای مردم باز نگه دارند. ساعت کاری ما زمانی تمام می شود که ترافیک تمام شود.

سرهنگ رازقی با رد کلیه شایعات پیرامون ترافیک ساختگی گفت: هر چقدر ترافیک بیشتر باشد پرسنل ما بیشتر در معرض گرما و آلودگی هستند و خطرات بیشتری ما را تهدید می کند. این مقوله با عقل سازگار نیست. مگر می شود خودمان ترافیک ایجاد کنیم و خودمان آن را حل کنیم.

این مقام مسئول در راهنمایی و رانندگی اذعان کرد: ایجاد ترافیک ساختگی از سوی سایر دستگاه ها در شهر تهران نیز رویت نشده است و اساسا این مطالب کذب است.

//انتهای پیام: 2.5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک راهنمایی و رانندگی شهرداری طرح ترافیک راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی