Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی 24 ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 197 مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک‌هزار و 642 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، درحالی ششمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران می‌گذرد که استان مازندران برای دومین بار شرایط قرمز کرونایی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شرایط گردشگرپذیری، آژیر قرمز کرونایی مجددا در استان به صدا درآمد و همچنان این شرایط ادامه دارد و طی هفته‌های گذشته تعداد موارد ابتلا و بستری نیز روند صعودی داشت.

روزهای پایانی تیر و ابتدای مرداد شرایط سختی را سپری کردیم و حتی روند صعودی بیماران مبتلا و بستری، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را ضروری کرد و از سوی مسؤولان ستاد ملی کرونا در استان بر استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماع و در کنار این مسائل خودداری از سفر به استان تاکید شد اما تعطیلات عید غدیر و ترافیک جاده‌های شمال زنگ خطر نگرانی جدی را در این استان به صدا درآورد.

درحالی‌که طی هفته گذشته روند نزولی بیماران را شاهد بودیم اما ترافیک عید غدیر نگرانی‌ها را بیشتر کرد که تاثیر آن را در روزهای آینده و افزایش تعداد موارد ابتلا و بستری مشاهده خواهد شد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۶۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم‌اکنون هزار و ۳۳۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسأله در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس بیماری از طریق استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تماس با افراد مبتلا و جلوگیری از حضور افراد آلوده و افراد دارای علائمی همچون سرفه و تنگی نفس در اجتماع است.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید بستری و ۲۲ بیمار هم ترخیص شدند، گفت: ۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۹۷ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک‌هزار و ۶۴۲ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین وضعیت کرونا در مازندران علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها بستری هستند ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد