Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:19:49 GMT

مردم اصفهان ۷ میلیارد تومان در عید قربان نذر کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۱۹۹

مردم اصفهان ۷ میلیارد تومان در عید قربان نذر کردند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان امسال بیش از هفت میلیارد تومان نذر و قربانی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان در عید سعید قربان امسال بیش از هفت میلیارد تومان نذر و قربانی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند که این نذورات با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در بین جامعه تحت حمایت و بر اساس نیت اهدا کنندگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قابل توجه ارزیابی کمک‌های مردمی در این عید سعید، خاطر نشان کرد: قربانگاه‌های موقت این نهاد، امسال به علت شیوع ویروس کرونا برپا نشدند ولی با این وجود نیکوکاران، خیران و مردم فهیم استان مددجویان کمیته امداد را فراموش نکرده و با درک شرایط خاص حاکم بر زندگی آنها و سختی مضاعفی که در این وضعیت متحمل می‌شوند به یاریشان شتافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد استان اصفهان در طول سال آماده دریافت نذورات، ذبح و توزیع عقیقه (با تأمین دام) بر اساس موازین شرع مقدس و نیت خیران و نیکوکاران است.

زارع امکان مشارکت در طرح‌های این نهاد به صورت غیرحضوری را نیز فراهم دانست و گفت: پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و ekram.emdad.ir در کنار کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ در اختیار همشهریان عزیز است.

وی تصریح کرد: شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای این منظور اختصاص یافته است؛ همچنین نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز می‌توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ از سراسر استان نسبت به هماهنگی دریافت نذورات خود اقدام کنند.

کد خبر 437881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اصفهان توزیع نذری ایتام و نیازمندان کمک به مددجویان عید سعید قربان کمک های مردمی کمک مالی گوشت گوسفند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی