Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته دو اجرای دیگر از قسمت هفتم مرحله دوم «عصر جدید» روی آنتن رفت و نفرات برگزیده این قسمت معرفی شدند.

در بخش اول این قسمت که شنبه شب روی آنتن رفت، سه شرکت کننده روی صحنه رفتند.

بیشتر بخوانید

بسکتبالیست‌هایی که توجه داوران را جلب کردند/ هدیه خاص خواننده «عصر جدید» به علیخانی پرسپولیسی!+فیلم

گروه قشقایی، چهارمین اجرای قسمت هفتم از دور دوم «عصر جدید» را روی صحنه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اجرایی متفاوت درباره دزدهای دریایی را روی صحنه بردند؛ البته بعید است که دزد‌هایی دریایی به این ورزیدگی و مهربانی را دیده باشید.

این گروه با چهار رأی سفید داوران همراه شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یکی از اعضای گروه قشقایی در امتحانات اخیر خود تجدید شده است و عظیمی نژاد نسبت به این موضوع گفت: من هم برای کسب دیپلم از ۱۳ درس ۱ درس را افتادم، اما در کنکور هنر رتبه ام ۸۶ شد.

علیخانی هم گفت: ربطی ندارد؛ شاید آن سال کسی کنکور هنر شرکت نکرده باشد (خنده)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


گروه کرموبله، آخرین اجرای قسمت هفتم از دور دوم را با دوبله متفاوت روی صحنه آوردند. آنها با دوبله طنز «فرار از عصر جدید» قصد موفقیت در این مرحله را داشتند که با چراغ قرمز آریا مواجه شدند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عظیمی‌نژاد درباره رأی منفی خود گفت: از اجرای قبل بامزه‌تر نبود. نونهالی هم با اینکه رأی مثبت داده بود، درباره این اجرا گفت: من اساساً با این کار موافق نیستم؛ اگر با برنامه عصر جدید شوخی کنید مشکلی نیست، چون ماهیت برنامه سرگرمی و فرهنگسازی است. اما از شما چه پنهان در دور قبل من رنج بردم که زحمت بازیگر به سخره گرفته شد؛ چون خنداندن با به ریش ماجرایی خندیدن فرق می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان این بخش،  به صورت فی البداهه با داوران «عصر جدید» هم شوخی کردند.

در پایان قسمت هفتم مرحله دوم داوران، اجرای گروه قشقایی (دزدان دریایی) و سروش فرهمند (خواننده) را بیشتر پسندیدند. حالا نوبت مخاطبان است که با آرای خود شرکت کننده مورد علاقه شان را برای مرحله نیمه نهایی انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر جدید احسان علیخانی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی قسمت هفتم روی صحنه عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین