Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌‌های عربی گزارش دادند که نمایندگان آمریکا از جمله «دیوید هیل» معاون پامپئو طی هفته جاری به لبنان سفر می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  روزنامه البناء «دیوید هیل» معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است چهارشنبه هفته جاری به لبنان سفر کند.

نماینده آمریکا در این سفر قصد دارد با مسئولان لبنانی دیدار و در خصوص پرونده‌های مربوط به اقتصاد و سیاست و گذرگاه‌ها به اضافه پرونده ترسیم مرزهای دریایی و زمینی و نیز عملکرد نیروهای یونیفل بحث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این هفته «جان بارسا» مدیر آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا نیز هفته جاری برای ارزیابی وضعیت لبنان و تیم امدادرسانی وارد لبنان می‌شود.

این سفر نمایندگان آمریکا به لبنان درحالی است که شب گذشته مجددا خیابان‌های بیروت ناآرام بود. گروهی از معترضان بار دیگر به چندین وزارتخانه حمله کرده و برخی اسناد موجود در آنها را نابود کردند.

ادامه نقض قطعنامه 1701/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنانواکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروتاستعفای وزیر محیط زیست لبنان/ نشست دیاب و وزیران برای بررسی استعفای کابینهدومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها

علاوه بر آن سفارت آمریکا نیز طی یک اقدام مداخله‌جویانه و صدور بیانیه‌ای از رفتارهای خشونت‌آمیز برخی افراد و آشوبگری در خیابان‌های بیروت حمایت کرد.

سفارت آمریکا در بیروت طبق پیش بینی‌ها از وجود سناریوی طراحی شده از سوی غربی‌ها برای به آشوب کشیدن اوضاع لبنان به دنبال انفجار بیروت در اوج اعتراضات خشونت بار ، بیانیه صادر کرد.

سفارت واشنگتن در این  بیانیه‌ ادعا کرد: ما از حق ملت لبنان در اعتراضات مسالمت آمیز حمایت می‌کنیم و همه طرف‌های ذیربط را به اجتناب از خشونت تشویق می‌کنیم.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "آمریکا" بیشتر بخوانید... ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۵ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۶ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۷ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها دلایل غرب برای حفظ بازیگری استعماری در لبنان بعد از باخت در بازی استراتژیک وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار آمریکا لبنان اخبار آمریکا ادامه نقض قطعنامه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر