Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از عملی شدن وعده استاندار در تپه نورالشهدا یاسوج و مرمت و بازسازی گلزار شهدای گمنام قدردانی کرد.

سردار حمید خرمدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص روند عملیات اجرایی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه و با یک حرکت جهادی و انقلابی وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبور شهدای گمنام بهترین مکان جهت برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی است که باید امکانات لازم و فضای مناسبی برای حضور خیل مشتاقان و شیفتگان به مکتب شهدا را داشته ابشد.

وی با بیان این که فضای فعلی به هیچ وجه زیبنده مقام شامخ شهدا و همچنین ارادتمندان و و رهروان آن‌ها نیست تصریح کرد: خوشبختانه کار به خوبی بر روی این مکان شروع شده و با دغدغه‌ای که از استاندار محترم سراغ داریم آینده خوبی را متصور خواهیم شد و دیدیم که در روز ابتدای کار با چشمان اشک‌بار وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه در همین ابتدای کار مبلغ بسیار خوبی برای این موضوع در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: همکاران ما در بسیج سازندگی با همه توان پای کار هستند تا این پروژه مهم فرهنگی استان که خلا آن تاکنون بسیار مشهود بود به سرانجام رسیده و مردم استان به خصوص مردم و جوانان شهر یاسوج بتوانند از این فضای معنوی به خوبی استفاده کنند.

به گزارش فارس؛ سردار خرمدل مجددا مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام جهادی استاندار اعلام کرد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه تقدیر فتح یاسوج فرمانده سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان