Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از قبایل بزرگ سوریه با تشکیل شورای نظامی، مقاومت خود را علیه اشغالگران آمریکایی رسما اعلام و شبه نظامیان موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) را به تجاوز علیه خطوط قرمز وطن و جامعه و چپاول منابع کشور متهم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رای الیوم، قبیله سوری العکیدات در بیانیه ای اعلام کرد شورای نظامی قبیله تشکیل و مقاومت مردمی علیه اشغالگران آمریکایی و دست نشاندگانش را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که به امضای شیوخ و بزرگان این قبیله در شهر دیرالزور برسیده است ،اشغالگران آمریکایی و مزدورانش اهداف مشروعی برای مقاومت اعلام شده اند.

به گفته رسانه های عربی این اقدام قبیله به مثابه مجرم دانستن نیروهای آمریکایی در ترور شیخ مطشر الهفل یکی از بازرزترین بزرگان این قبیله محسوب می شود.

قبیله در بیانیه خود نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) را هم به تجاوز به خطوط قرمز وطن و جامعه و ترور شخصیت های بارز آن متهم کرده است.

بر اساس این بیانیه شیوخ و بزرگان الکعیدات در نشستی تصمیمات مورد نیاز را علیه اشغالگر آمریکایی و مزدوران و باندهای تروریستی اش اتخاذ کرده و بر آزادی تمامی خاک سوریه و رد هر نوع سازش بر یک ذره از خاک آن تاکید کردند.

در بیانیه تشکیل شورای سیاسی و ارتش عشایری که به عنوان شاخه نظامی آن عمل خواهد کرد نیز اعلام شده است.

در این چارچوب ارتش عکیدات قرار است فورا فعالیت خود را برای تحقق آزادی تمام خاک کشور با هماهنگی با ارتش سوریه ، آغاز کند.

در بیانیه این اقدام به عنوان اعلام جنگ مردمی علیه حضور نظامیان آمریکایی و نیروهای قسد در دیر الزور تفسیر شده و از حمایت غیر مستقیم دولت سوریه از این اقدام هم خبر داده است.

انتهای پیام/

 

R36361/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" سوریه بیشتر بخوانید... انتفاضه عشایر سوریه علیه نظامیان تروریست و اشغالگر آمریکایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتفاضه عشایر سوریه علیه نظامیان تروریست و اشغالگر آمریکایی واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" سوریه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۵ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۶ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۷ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا سوریه اخبار آمریکا سوریه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش