Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اطفاء کامل آتش‌سوزی در مراتع نیمه مشجر مشرف به جنگل‌های ارسباران خبر داد.

محمدباقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شروع آتش سوزی در مراتع بین روستاهای هوچ و آوارسین شهرستان خداآفرین و روستای قلعه‌لوی شهرستان کلیبر از ظهر روز گذشته، اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی و عملیاتی، آتش سوزی در مراتع مشجر و نیمه مشجر روستاهای هوچ سفلی و آوارسین بخش خداآفرین اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده است و نیروهای امدادی و عملیاتی متشکل از نیروهای آتش نشانی، محیط زیست، منابع طبیعی، مرزبانی، سپاه و نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر که از همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کردند، همچنان در محل مستقر هستند تا در صورت شروع مجدد آتش سوزی در اسرع وقت اقدام به اطفاء آن کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: علت آتش سوزی در دست بررسی بوده و توسط دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی شهرستان خداآفرین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي آتش سوزی ارسباران آتش سوزی جنگل های ارسباران مدیریت بحران آتش سوزی در مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن