Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: مرحله دوم رزمایش از عید غدیر آغاز شده و در این روز ۶۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد. - اخبار استانها -

مجتبی سرورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش از عید غدیر آغاز شده و در این روز 60 هزار بسته معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون تهیه بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش به عدد 300 هزار عدد رسیده است، گفت: رزمایش همدلی و مواسات تنها منحصر به توزیع بسته‌های معیشتی نیست و شامل موارد دیگری نیز می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس افزود: یکی از وجوه رزمایش همدلی و مواسات پخت و توزیع غذای گرم است که تاکنون بالغ بر 150 هزار دست غذا پخت و توزیع شده است.

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلمگام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خوردمشارکت نیروهای ویژه در رزمایش مشترک ترکیه و آذربایجان

سرورزاده بیان کرد: علاوه بر این توزیع لوازم التحریر، اجاره بها، پوشاک و غیره از مواردی بوده که در قالب رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس انجام شده است. 

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: فاز دوم مرحله دوم در دهه اول محرم و فاز سوم هم در دهه آخر ماه صفر صورت می‌گیرد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس درباره ارزش ریالی این بسته‌ها عنوان کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی که تاکنون در استان فارس توزیع شده  21 میلیارد و500 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/424

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم گام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خورد مشارکت نیروهای ویژه در رزمایش مشترک ترکیه و آذربایجان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم گام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خورد مشارکت نیروهای ویژه در رزمایش مشترک ترکیه و آذربایجان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۲ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۳ روایت تسنیم از مشکلات شهرک حسن‌آباد نوش‌آباد کاشان/ ساکنان بعد از ۱۵ سال رنگ آسفالت را به خود ندیدند ۴ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۵ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۶ مراسم‌های ویژه خراسان جنوبی در ماه محرم امسال برگزار نمی‌شود ۷ «خام‌فروشی» آفت اصلی زعفران / حمایت از زعفران‌کاران خراسان رضوی افزایش می‌یابد ۸ نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم رعایت مو به موی پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی/صفوف نماز با رعایت فاصله‌ها شکل می‌گیرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تاکید بر آزادی سوریه از لوث اشغالگران و مزدورانشان آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش همدلی و مواسات آغاز مرحله دوم رزمایش هزار بسته معیشتی مواسات در استان بسته های معیشتی استان فارس گفت وگو خراسان رضوی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان