Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:58:06 GMT

مالیات خانه‌های خالی بانک‌ها دو برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۳۴۶

مالیات خانه‌های خالی بانک‌ها دو برابر می‌شود

به گزارش «تابناک»، محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مهمترین هدف طرح مالیات بر خانه های خالی این است که این واحدها وارد بازار مصرف شود. حال فرقی نمی کند که خانه ها متعلق به افراد حقیقی یا دستگاه های دولتی و بانکها باشد. حتی برای واحدهای در تملک دولت دولت و بانک ها جریمه‌های سنگین تا دو برابر نسبت به شهروندان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده در واکنش به این سوال که برخی عنوان می کنند تعداد خانه های خالی متعلق به بانک ها چندان قابل توجه نیست تاکید کرد: ما هیچ قضاوتی در خصوص تعداد این واحدها نداریم اما حرف من این است که حتی اگر یک خانه باشد باید به بخش مصرف برسد.

به زودی اولین واحدهای مسکن ملی افتتاح می شود

وی همچنین گفت: هماهنگی های لازم انجام شده تا در آینده نزدیک افتتاح اولین پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و همچنین بخشی از واحدهای مسکن مهر انجام شود. در خصوص مسکن مهر امسال شاهد اتمام پروژه خواهیم بود.

وی افزود: کلنگ زنی تعدادی از پروژه های طرح اقدام ملی و واگذاری اراضی برای گروههای ساخت از دیگر برنامه ها است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: متقاضیانی که برای مسکن ملی پول واریز کرده اند به زودی به پروژه ها معرفی خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه برای تمامی ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن، زمین تامین شده است گفت: حتی اضافه بر این تعداد نیز زمین تامین کردیم. ‌ آماده سازی زمین ها هم در بخش هایی انجام شده است. البته آماده سازی همزمان با ساخت انجام میشود و مانع بزرگی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان خانه های خالی مالیات مسکن ملی وزارت راه و شهرسازی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است

امتداد - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، عملکرد بانک مسکن در نهضت ملی مسکن را قابل تحسین و ستودنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیت ا… محسن حیدری در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان و هیئت همراه با تمجید از عملکرد بانک مسکن در بخش های مختلف به خصوص ساخت مسکن برای افراد کم درآمد گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از بسترهای مناسب برای خانه دار کردن مردم است و عملکرد بانک مسکن در این خصوص بسیار قابل تحسین و ستودنی به شمار می رود.

وی افزود: این حجم از تسهیلات از سوی بانک مسکن در استان خوزستان، نمونه یک کار جهادی است و به نظر من نیاز است سایر دستگاه ها هم این حجم از تلاش شبانه روزی بانک مسکن را الگو قرار دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.

یاور عسکری مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بانک مسکن همواره خود را یک بانک مردمی می داند که تاکنون در راستای خانه دار کردن مردم گام برداشته است؛ بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی بانک مسکن در مدت اخیر، طرح نهضت ملی مسکن بوده است که بزرگترین طرح عمرانی دولت برای خدمت به مردم به شمار می رود.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اعتباری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ هزار و ۹۱۶ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان از سوی این بانک به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و کارکنان این مدیریت تلاش قابلتوجهی برای سرعت بخشیدن به پرداخت این تسهیلات از خود نشان داده اند. ضمن اینکه برخی پروژهها سرعت خوبی در ساختوساز دارند و بهزودی به متقاضیان واگذار می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن