Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:48:07 GMT

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۳۹۵

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- به مناسبت روز خبرنگار صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان و معاونان این اداره کل از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به مناسبت روز خبرنگار استان کرمان عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در بیان مسائل و مشکلات اجتماعی به‌خوبی عمل کرده است و وظیفه داریم از این همکاری قدردانی کنیم.

امام جمعه موقت تهران از دفتر ‌تسنیم کرمان بازدید کرد‌مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویرمدیرکل محیط زیست کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویررئیس کل دادگستری کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

وی با بیان اینکه حضور خبرگزاری تسنیم در آسیب‌های اجتماعی خیرخواهانه و با در نظر گرفتن مصالح مردم و رفع مشکلات آنها بوده است گفت: خبرنگاران تسنیم بدون تعارف و با شجاعت مشکلات جامعه را پیگیری می‌کنند که یک ویژگی مهم و بارز برای خبرگزاری تسنیم است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه جامعه متاسفانه در سال‌های اخیر بیشتر از گذشته درگیر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده و نقش رسانه‌ها در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر است ادامه داد: تجربه نشان داده که هر جا خبرنگاران دغدغه مردم را پیگیری کرده‌اند، دولت و سایر مسئولان را به صحنه آورده و در جهت رفع آن مشکل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل و آسیب‌های اجتماعی کار زیاد شده و اینگونه نیست که کار کمی انجام شده باشد تصریح کرد: با این وجود هنوز جای کار و حساس‌سازی جامعه وجود دارد.

صادق‌زاده با بیان اینکه هر چه جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس باشد و حساسیت آن را افزایش بدهیم کمتر شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود ادامه داد: برای ساماندهی مسائل اجتماعی هنوز کار زیادی باید انجام شود اگر چه هم مردم و هم حاکمیت کارهای زیادی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی هر روز نسبت به گذشته در حال تغییر است گفت: به‌همین دلیل نیاز است که روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به‌روز شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی جدید به استفاده از تکنولوژی‌های جدید نیاز دارد افزود: همه ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و دین ما به این مسئله تاکید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با ادبیات قدیمی نمی‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی رفت گفت: شیرینی کار خبرنگاری همین گره‌گشایی از کار مردم است و بهزیستی برای گره‌گشایی از کار مردم در کنار خبرنگاران قرار دارد.

صادق‌زاده با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها برابر قانون تعیین شده است چرا که مسائل اجتماعی دغدغه مردم بوده و بعضی از دستگاه‌ها تکلیف قانونی دارند ادامه داد: یکی از وظایف رسانه جریان‌سازی یک موضوع در جامعه است و نباید تنها به خبررسانی اکتفا نکرده و مطالبات مردم را پیگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را جریان‌سازی و تکلیف دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را حساس‌سازی کند.

به گزارش تسنیم در این دیدار وحیدزاده معاونت اجتماعی، احمدی‌پور معاون توانبخشی و ملک‌شاهی معاونت فرهنگی پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان از خبرگزاری تسنیم کرمان تقدیر کرد آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشند بازدید رئیس کمیسیون آموزش مجلس ‌از دفتر تسنیم کرمان به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان از خبرگزاری تسنیم کرمان تقدیر کرد آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشند بازدید رئیس کمیسیون آموزش مجلس ‌از دفتر تسنیم کرمان به روایت تصویر واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۲ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۳ روایت تسنیم از مشکلات شهرک حسن‌آباد نوش‌آباد کاشان/ ساکنان بعد از ۱۵ سال رنگ آسفالت را به خود ندیدند ۴ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۵ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۶ مراسم‌های ویژه خراسان جنوبی در ماه محرم امسال برگزار نمی‌شود ۷ «خام‌فروشی» آفت اصلی زعفران / حمایت از زعفران‌کاران خراسان رضوی افزایش می‌یابد ۸ نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم رعایت مو به موی پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی/صفوف نماز با رعایت فاصله‌ها شکل می‌گیرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تاکید بر آزادی سوریه از لوث اشغالگران و مزدورانشان آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید مدیرکل بهزیستی استان کرمان مقابله با آسیب های اجتماعی خبرگزاری تسنیم کرمان دفتر تسنیم کرمان صادق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف، به محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، آسیب جدی وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمد علی آخوندی امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت _ در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خوسف اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، بارندگی‌های شدید و پراکنده را در کل استان به ویژه در شهرستان‌های خوسف و نهبندان داشتیم.

وی با بیان اینکه به تمام زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌های عشایری و روستایی در شهرستان خوسف خسارت وارد شده است، افزود: آبگرفتگی منازل روستایی خوسف و نهبندان و تخریب تمامی قنواتی که در حاشیه رودخانه‌ها بوده‌اند، از پیامدهای سیل دیروز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ابنیه جاده‌ها به طور کامل تخریب شده‌اند.

وی از تخریب و خسارت به مزارع سرچاه عماری و محور قلعه زری در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در شهرستان خوسف شاهد قطعی شبکه آب و برق و حتی گاز در روستاهای اکبرآباد، محمدآباد و… بودیم.

آخوندی از برق گرفتگی دختر بچه ۱۰ ساله به دنبال افتادگی تیر برق گفت و افزود: جان این دختربچه نجات یافت.

وی ادامه داد: بندهای خاکی و اراضی کشاورزی در حاشیه رودخانه‌ها خسارت جدی دیدند، چرا که بیشتر روستاهای خوسف در حاشیه رودخانه واقع شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان نهبندان آب به داخل شهر هم نفوذ کرده و مشکلاتی در داخل شهر ایجاد شد.

وی با بیان اینکه یک گروه نوجوان هشت نفره در سیلاب گیر افتاده بودند که با همکاری نیروهای امدادی نجات یافتند، گفت: منازل قدیمی و آغل‌های دام گنبدی خسارت دیده‌اند که بعد از اتمام بارش‌ها، میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود.

آخوندی افزود: راه دسترسی بعضی روستاهای خوسف از جمله مزار شاه سلیمان علی (ع) و روستای کشوک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه خسارت‌های سیل در خوسف همانند سیل زیرکوه است، ادامه داد: در شهرستان خوسف، مشابه زیرکوه شرایط خاصی به دنبال سیلاب داشتیم به نحوی که در محورهای مواصلاتی حتی ماشین سنگین هم نمی‌تواند تردد کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: محور قلعه زری و روستاهای بخش ماژان کلاً تخریب شده اند.

وی گفت: در نهبندان محور شاهکوه به میغان و در طبس هم محور راور مسدود هستند و بقیه راه‌ها بازگشایی شده‌اند، اما نا ایمن هستند.

آخوندی گفت: بیشترین خسارت سیل به راه‌ها، ابنیه جاده‌ها، باغات، مزارع و قنوات وارد شده است.

وی افزود: امروز در قسمت‌های غربی و شمال استان از جمله شهرستان‌های طبس، سرایان، فردوس و بشرویه بارندگی شدید خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران در خوسف خبر داد و افزود: آماده‌باش همه دستگاه‌ها و بسیج امکانات را داریم و ۴۸ اکیپ هلال احمر هم در سطح استان فعال هستند.

آخوندی در پایان از همکاری مردمی، تراکتورداران و نیروهای معدنی و معادن برای بازگشایی مسیرها گفت و تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم تا با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 750431

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب