Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت از خرید بیش از ۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تن گندم تا ۱۹ مرداد خبر داد و گفت: تاکنون ۹۳ درصد از پول گندم‌های تحولی به مراکز خرید تسویه شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، یزدان سیف افزود: در مقایسه با ۱۹ مرداد ماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد ۷ درصدی در کشور دارد و در حال حاضر مراکز خرید در ۳۱ استان آماده تحویل گندم کشاورزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده است.

سیف گفت: مقدار خرید تضمینی گندم هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی دارد که به مرور زمان این افزایش خرید بیشتر می‌شود.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تاکنون ۲۶۳ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش حدود ۱۱,۸۰۷ میلیارد تومان خریداری شده است.

سیف گفت: خرید تضمینی آفتابگردان هم در کشور شروع شده و در استان‌های خوزستان و کرمان در اولین روزهای خرید ۴۶۰ تن از این محصول خریداری شده است.

معاون وزیر صمت افزود: از نکات مثبتی که می‌توان در زمینه فعالیت خرید تضمینی گندم و دانه روغنی بدان اشاره کرد، پرداخت پول گندمکاران امسال بی سابقه بوده است و پرداخت‌ها به روز انجام شده، تاکنون ۱۷ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده که از میزان کل پرداختی سال گذشته عبور کرده است.

سیف اضافه کرد: پول گندم کاران در سنوات گذشته به صورت دو مرحله و پس از تقریباً دو ماه پرداخت می‌شد الان به روز شده و ۹۳ درصد آن تاکنون پرداخت شده و این درصد پرداخت روی اعداد ۸۰ تا ۹۵ درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشد ۷ درصدی خرید تضمینی گندم یزدان سیف میلیارد تومان خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد

مدیرکل درآمد شهرداری قم گفت: بخشی از مطالبات دولتی شهرداری قم برای پرداخت از طریق اسناد خزانه کارسازی شد اما در نهایت با عدم همکاری بانک‌های عامل روبه‌رو شد.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به قوانین بودجه درباره پرداخت مطالبات ارگان‌های دولتی به شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری قم با برخی دستگاه‌ها در موضوع اعداد و ارقام مطالبه شده به تفاهم رسید و اقداماتی را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در اواخر سال ۱۴۰۲ برای پرداخت از این طریق تفاهم انجام شد اما نتیجه بخش نبود، افزود: اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌های حسابرسی کشوری ثبت شد اما همکاری مطلوبی از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفت.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه بانک‌های عامل تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری قم و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را نپذیرفتند، تصریح کرد: مطابق قانون ۹ درآمد پایدار شهرداری‌ها که از سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده قانون گذار صراحتاً اعلام می‌کند که دستگاه‌های اجرایی و مشمولین ماده خدمات کشوری، قانون محاسبات عمومی، ارگان‌های نظامی و انتظامی مکلف‌اند، هرگونه بهای خدمات تا پایان سال به شهرداری پرداخت کنند.

وحید نیا با تاکید بر اینکه عدم پرداخت به موقع بدهی مشمول جریمه ۲ درصدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌هایی از طرف خزانه داری کل کشور و بازرسی کل استان به ارگان‌های مدنظر ارسال شد تا در صورت وجود بدهی، دستگاه‌ها پرداخت کنند.

به گفته وی در حال حاضر شهرداری قم بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و عمومی مطالبه دارد که پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی برای پیگیری امور شهری ایجاد کند.

کد خبر 748052

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه