Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@13:43:52 GMT

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۸۳۸

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول از سرگرفته شد

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول گفت: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از امروز دوشنبه از سر گرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهزاد شاهرخی‌فر روز دوشنبه به رسانه‌های دزفول گفت: ناوگان اتوبوسرانی فعالیت خود را در خطوط خدمات رسانی از سر گرفته ولی این فعالیت باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی ویژه حمل و نقل عمومی، تهیه و تحویل ماسک و دستکش برای همه رانندگان، جدا سازی کابین راننده از قسمت مسافران با کاور پلاستیکی، انجام تست تب سنجی از تمامی رانندگان قبل از شروع فعالیت روزانه، ضدعفونی کردن همه ناوگان قبل و بعد از هر بار جابجایی مسافران از جمله مواردی هستند که باید برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول مشخص کردن جایگاه نشستن مسافران با نصب پوستر به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس را از دیگر اصول بهداشتی دانست و گفت: باید بلیط کاغذی حذف و از کارت بلیت الکترونیکی استفاده شود.

با شیوع بیماری کووید ۱۹ و افزایش آمار بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول در چند ماه گذشته، به دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی دزفول تعطیل شد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور تا عصر روز گذشته(یکشنبه) به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده است.

استان خوزستان تا چندی پیش در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت که اخیرا به وضعیت سفید بازگشته است.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نقل عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، گفت: باید حمل‌ونقل پرند به‌واسطه هم‌جواری با کلان‌شهر تهران ارتقا پیدا کند و حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی درون‌شهری نیز برنامه‌ریزی شود تا مردم در فازهای مختلف این شهر بتوانند از آن استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، هادی رحمتی، صبح امروز در آیین معارفه شهردار پرند، اظهار داشت: طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار برای ما معمولی است اما برای مردم جای سؤال است که باید در این رابطه از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

وی موفقیت در حوزه مدیریت شهر را در سایه تعامل با دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: جز در سایه تعامل و داشتن گوش شنوا در چهارچوب ضابطه و قوانین حرکت نکنید، نقش و مأموریت قبلی شما در شورای شهر، راهبردی و هدایتی بوده و در حوزه اجرا دخالت نداشته‌اید، انتظار می‌رود اعضای شورای شهر هم در حوزه اجرا دخالتی نداشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در ادامه با بیان اینکه شهر پرند 33 درصد جمعیت شهرستان را در خود جای داده است گفت: در تمامی حوزه‌ها بر اساس سندهای توسعه‌ای شهر از جمله طرح‌های جامع، طرح تفصیلی و در چهارچوب بودجه مصوب شورا حرکت کنید.

رحمتی با اشاره به بودجه مصوب 1116 میلیاردی برای پرند گفت: بر اساس قانون معمولاً 60 درصد از بودجه اختصاص به هزینه‌های پرسنلی و جاری دارد و 40 درصد آن عمرانی است اما شورای شهر پرند تصمیم گرفته که 72 درصد بودجه در حوزه عمرانی و 28 درصد در حوزه جاری و پرسنلی هزینه شود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از درآمدهای مردم در حوزه حمل‌ونقل مصرف می‌شود، لذا باید حمل‌ونقل به‌واسطه هم‌جواری این شهر با کلان‌شهر تهران ارتقا پیدا کند و همچنین بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی درون‌شهری نیز برنامه‌ریزی شود تا مردم در فازهای مختلف این شهر بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: افزایش تعداد بوستان‌های شهر در دستور کار قرار گیرد و در پروژه‌های عمرانی و خدماتی حتماً به دسترسی‌های معلولین توجه شود و پیوست‌های فرهنگی و ایجاد فضاها و المان‌های اسلامی و ایرانی مورد توجه باشد.

گفتنی است، آیین معارفه رحمت‌اله پایدار شهردار جدید پرند در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهر پرند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان