Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، ارتش لبنان در عین حال اعلام کرد که تلاش برای جستجوی افراد مفقود همچنان به صورت مداوم و ۲۴ ساعته با وجود مشکلات ناشی از حجم بسیار زیاد آوار در اسکله بیروت ادامه دارد.

براساس این گزارش، امید برای یافتن افراد مفقودشده در حادثه انفجار اسکله بندر بیروت درحال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش لبنان به شمار مفقودان این حادثه اشاره‌ای نکرده است.

در همین حال نیروهای امنیت داخلی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاکنون ۳۰ نفر برای تشخیص هویت افراد کشته شده در انفجار بیروت به مراجع ذی‌ربط مراجعه کرده‌اند و ۱۴ تن از آنان شناسایی شدند.

مدیرکل نیروهای امنیتی داخلی لبنان از از آن دسته از خانواده مفقودان و به صورت مشخص (پدر، مادر، دختر و پسر مفقودان) خواستند که برای انجام آزمایش دی ان ای حاضر شوند تا قربانیان و افراد مجهول الهویه [زودتر] شناسایی شوند.

عصر سه‌شنبه گذشته در پی آتش سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد آتش زاد در بندر بیروت، انفجار مهیبی در انبارهای مجاور آن که حاوی دو هزار و ۷۰۰ تن نیترات آمونیوم بود، رخ داد. بر اثر آن، تاکنون ۱۵۸ نفر کشته و بالغ بر ۶ هزار نفر زخمی شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور