Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:00:57 GMT

تعطیلات عید غدیر بدون فوتی در دریا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۲۸۱

تعطیلات عید غدیر بدون فوتی در دریا

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هیچ فوتی ناشی از غرق شدگی در آب‌های ساحلی مازندران در تعطیلات عید غدیر ثبت نشده است، گفت: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از ابتدای خرداد امسال تاکنون ۳۹۲ نفر را از خطر غرق شدن در دریا نجات داده اند که از این تعداد ۳۲۱ نفر آقا و ۷۱ نفر خانم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۰ نفر از ابتدای خرداد امسال تاکنون به علت غرق شدن در آب‌های ساحلی مازندران جان باخته اند.

بیشتر بخوانید

حقوق ناجیان غریق بزودی پرداخت خواهد شد

کریمیان گفت: برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق همچنان پیگیر هستیم و مقرر شد تا آخر این هفته حقوق خرداد ماه آن‌ها واریز شود.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه تمام ۹۵ طرح دریای مازندران به علت شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان تعطیل است، گفت: با وجود تعطیلی همه طرح ها، ناجیان غریق در طرح‌ها مستقر هستند تا از شنا در دریا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن دریا آمار غریق مازندران ویروس کرونا ناجیان غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند