Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر محمدی که به بیروت اعزام شده، روز دوشنبه در گفت وگویی تلفنی با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: حضور و استقبال این تعداد از مراجعه کنندگان از بیمارستان صحرایی هلال احمر در بیروت طی روز گذشته‌ بالا بود و مردم عادی، مجروحان و حادثه دیدگان و برخی نیروهای ارتش برای استفاده و دریافت از خدمات دارویی و درمانی رایگان به این بیمارستان مراجعه کرده اند که تا پایان روز یکشنبه ۱۹مرداد ماه، ۱۳۰ بیمار در این بیمارستان صحرایی پذیرش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشه شده از سوی پزشکان داوطلب هلال احمر در بخش ویژه کرونا این بیمارستان صحرایی غربالگری انجام می شود، افزود: بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان توسط پزشکان عمومی، متخصص، مغز و اعصاب و ارتوپد ویزیت شده اند.

 مدیر داخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت توضیح داد: از امروز (دوشنبه) ماما و متخصص داخلی هم به کادر پزشکی این بیمارستان اضافه خواهد شد.

به دنبال انفجار بندر بیروت در عصر سه شنبه که به دلیل وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم صورت گرفت و موجب کشته شدن ۱۵۸ نفر و زخمی شدن بیش از ۵ هزار نفر دیگر شد، جمعیت هلال احمر ایران محموله‌ بشردوستانه‌ای را به لبنان ارسال کرد.
همچنین یک بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر ایران با کادر درمان ایرانی برپا شد و در حال حاضر به مجروحان و حادثه‌دیدگان خدمت ارائه می‌کند.

برچسب‌ها انفجار بیروت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار بیروت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انفجار بیروت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان