Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو جنگنده متعلق به رژیم صهیونیستی حریم‌ هوایی لبنان را نقض کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ در این بیانیه آمده است که دو جنگنده حریم‌ هوایی لبنان را از فراز دریا در غرب منطقه الناقوره تا منطقه شکا نقض کرده و به صورت دایره‌وار در تمام منطقه به پرواز درآمده و سپس حریم هوایی لبنان را از فراز دریا در غرب منطقه الناقوره ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هواپیمای جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی نیز حریم هوایی لبنان را از فراز منطقه یارون نقض کرده و به صورت دایره‌وار بر فراز مناطق جنوب چرخید و سپس حریم هوایی لبنان را از منطقه رمیش ترک کرد.

 طبق این بیانیه، یک قایق جنگی این رژیم نیز آب‌های منطقه‌ای لبنان را در مقابل راس الناقوره به مسافت حدود ۱۶۶ متر به مدت دو دقیقه نقض کرد. یک قایق جنگی دیگر این رژیم نیز منطقه دریایی مذکور را به مسافت حدود ۱۸۵ متر به مدت پنج دقیقه نقض کرد.

پیگیری موضوع نقض‌های اسرائیل، با هماهنگی با نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان "یونیفل" انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان هوایی لبنان حریم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز