Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد امکان افزایش طول تحصیل دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: اگر وضعیت فعلی به خاطر شیوع ویروس کرونا طولانی شود، بر کیفیت آموزش دانشجویان تاثیر خواهد گذاشت در نتیجه مجبور هستیم طول دوره تحصیل این دانشجویان را افزایش دهیم.

حقدوست با اشاره به اینکه بخشی از آموزش های رشته های علوم پزشکی کاروزی است، گفت: دانشجویان باید در بخش های مختلف اعم از گوش، حلق و بینی، چشم، عفونی و غیرعفونی کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر از یک طرف دانشجویان به دلیل نگرانی و اضطرابی که به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، در این بخش ها حاضر نمی شوند و از طرف دیگر در شرایط فعلی بخش های غیرکرونایی بیمارستان ها خلوت است و بیمار به اندازه کافی وجود ندارد در نتیجه شرایط برای آموزش دانشجویان علوم پزشکی مهیا نیست.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه البته افزایش طول تحصیل دانشجویان هنوز قطعی نشده است، خاطر نشان کرد: افزایش طول تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شامل دانشجویان سال سوم تا آخر سال پنجم پزشکی خواهد شد.

انتهای پیام/

366 / 320 معاون آموزشی وزارت بهداشت علی اکبر حقدوست دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون آموزشی وزارت بهداشت دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تحصیل دانشجویان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴