Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به مصوبات مورد بررسی این شورا گفت: بیشتر مصوبات مربوط به اساسنامه هاست. در جریان جلسات شورای نگهبان، فقهای این شورا عدم مغایرت اساسنامه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون را با شرع مقدس اعلام کردند. تاریخ انتشار: 11:26 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۶۹ خبرگزاری میزان - عباسعلی کدخدایی امروز در یک نشست خبری که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضایی باز و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، گفت:  تقارن روز خبرنگار را با اعیاد تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گرامی بداریم یاد و خاطره همه عزیزانی که سال‌ها ما در خدمتشان بودیم و در عرصه خبر زحمات زیادی کشیدند و امروز در کنار ما نیستند.

کدخدایی بیان داشت: امروز مرحوم مردوخی را کنار خود نداریم. مرحوم مردوخی چند سالی است که از دست دادیم. همچنین ما خانم عبدالمحمدی را هم در سال گذشته از دست دادیم. اخیرا هم در بحران کرونا مرحوم روح الله رجایی از بین ما رفت لذا یاد و خاطره این عزیزان و بعلاوه شهدای رسانه ازجمله شهید صارمی را گرامی می‌داریم.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه با اشاره به مصوبات مورد بررسی شورای نگهبان گفت: بیشتر مصوبات مربوط به اساسنامه هاست. در جریان جلسات شورای نگهبان، فقهای این شورا عدم مغایرت اساسنامه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون را با شرع مقدس اعلام کردند.   تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی