Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:10:30 GMT

احتمال بروز موج جدید کرونا در مشهد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۶۳۶

احتمال بروز موج جدید کرونا در مشهد وجود دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: حجم مسافرت‌های درون و برون شهری نشان می‌دهد دوباره احتمال یک موج دیگر وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا حیدری صبح امروز در صد و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: شورای پنجم حمایت از مشاغل خرد و خانگی را در دستور کار خود قرار داد تا برای محله‌های کم برخوردار اشتغال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این ماموریت به طور مستقیم بر عهده ما نیست.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: کرونا همچنان وجود دارد اما مرگ و میر با رعایت مردم و استفاده از ماسک کاهش پیدا کرده است.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس بیان کرد: حجم مسافرت‌های درون و برون شهری نشان می‌دهد دوباره احتمال یک موج دیگر وجود دارد. در عزاداری امام حسین(ع) باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. می‌توان عزاداری را به انواع دیگری تغییر داد.

حیدری گفت: شفافیت و انضباط مالی از بحث‌های محوری است که به مردم قول دادیم و در مصوبات به صورت ویژه به آن پرداخته‌ایم. در این باره اتفاقات خوبی افتاده است، از آقای آل شیخ که در حوزه شفافیت و سامانه فاش تلاش کردند متشکرم.

مدیریت بحران پساکرونا نماد ضعف رویکرد توسعه غربی و برجستگی الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی استگزارش|درختانی که قربانی مشکلات اقتصادی حاصل از کرونا می‌شوندگزارش|روایت تسنیم از تلاش جهادگونه پرستار شاغل در "بخش کرونا"/دستان مهربانی که خانه به خانه مرهم بیماران می‌شود

تعریف 50 مگا پروژه در مناطق کم‌برخوردار مشهد 

رمضانعلی فیضی رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهرمشهد نیز اظهار داشت: طی 50 سال حاشیه شهر مشهد به یک میلیون نفر رسید و ده ها روستا به مشهد پیوست. در شورای پنجم تخصصی و عالمانه با دو رویکرد پیشگیری و درمان به مناطق کم برخوردار پرداختیم. 

فیضی گفت: برای اولین بار در این دوره مدیریت شهری سازمان بازآفرینی ایجاد شد و 50مگاپروژه به تصویب رسید. 359 میلیارد تومان در دو سال اولیه هزینه کردیم، 45درصد حجم آسفالت شهر در 12درصد مساحت آن که مناطق کم‌برخوردار است انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 73 پارک در مناطق محروم ساختیم. پل مصلی، آیلند میانی صد متری، 75متری رضویه، پل چراغچی و تخریب دیوار شهید بهشتی از جمله اقدامات انجام شده در مناطق کم‌برخوردار است.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند بستری شدن حسن رحیمی در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا حضور بی‌منت کارگران در اقدامات جهادی/ اختصاص عواید «شیفت‌ ایثار» به آسیب‌دیدگان کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند بستری شدن حسن رحیمی در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا حضور بی‌منت کارگران در اقدامات جهادی/ اختصاص عواید «شیفت‌ ایثار» به آسیب‌دیدگان کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۲ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۳ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۴ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۵ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۶ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۷ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۸ گزارش| زخم کهنه‌ای که دوباره سرباز کرد/ وعده ۲۵ روزه فرماندار بهبهان برای حل مشکل آب روستاها مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال خبر خوش عضو کمیسیون آموزش مجلس برای معلمان حق‌التدریسی‌ /‌ ۴۵۰۰۰ معلم استخدام می‌شوند‌ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران-افغانستان- ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق کم برخوردار ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد