Web Analytics Made Easy - Statcounter

۸۰ هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو به گفته مدیرعامل بیمه برکت، با هدف ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی، ۸۰ هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد طالبی در توضیح مفاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تعداد ۸۰ هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی با سرمایه ۲۵۰ میلیون ریال به ازای هر باب خانه، در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طغیان آب، زلزله، طوفان، تندباد و گردباد، آتشفشان، رانش و فرونشست زمین به مدت یک‌سال تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه برکت با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی اقدام نموده است.
وی ادامه داد: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری خراسان شمالی مشارکت می‌نماید.
طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستا‌های استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۴۳ هزار منزل در استان خوزستان و ۷۵ هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: بیمه برکت در حادثه سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، مقدمات پرداخت خسارتی بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال خسارت را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب ۱۲۲ و ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل بیمه برکت در پایان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز روستا‌های هفت استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی محروم منازل مسکونی روستایی مسکونی روستایی استان تحت پوشش بیمه خراسان شمالی برکت قرار بیمه برکت آتش سوزی بیمه ای ۸۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حامد کیخسروی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات بانکی طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اظهار کرد: با پرداخت این تسهیلات با بهره پنج درصد و با اقساط ۲۰ ساله گام مهمی در مقاوم سازی مسکن روستایی استان اردبیل برداشته می‌شود.
وی همچنین از آغاز روند معرفی متقاضیان طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به بانک‌های عامل در سال جدید خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح و با ارائه خدمات فنی در قالب نقشه‌های مهندسی، روند احداث مسکن مقاوم در برابر حوادث در روستا‌های استان اردبیل تسریع می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته تمام سهمیه ساخت چهار هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل جذب شده و چهار هزار واحد مسکونی روستایی برابر آخرین ضوابط فنی و عمرانی مقاوم‌سازی شد.
کیخسروی خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه در سال جاری شد و گفت: استان اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با مشارکت خود روستاییان در حال اجراست، جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.
وی میانگین نرخ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و ادامه داد: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و ۶۴ درصد است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۶ هزار واحد از این واحد‌های مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.
کیخسروی در ادامه الگوی ساخت و ساز و مقاوم‌سازی مسکن در روستا‌های این استان را معیشت محور و مطابق با شرایط و نیاز روستاییان عنوان کرد و افزود: در تهیه نقشه و ساخت مسکن روستایی، مطابق با نیاز و درخواست روستاییان اقدام می‌شود تا زندگی، تولید و نیاز روستاییان آسیب نبیند.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند