Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خورده شده» در تنها جشنواره انیمیشن کوزوو با دیگر آثار به رقابت می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انیمیشن «خرچنگ» به بخش مسابقه جشنواره قبرس و انیمیشن «خورده شده» به جشنواره‌ «اَنیبار» کوزوو راه یافت؛ در زیر جزئیات این اخبار را می‌خوانید: 

انیمیشن خرچنگ به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارگردانی شیوا صادق‌اسدی در این رقابت بین‌المللی قرار است با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، مکزیک، آلمان، بلژیک، آمریکا و روسیه رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به بخش مسابقه بین‌الملل برای دریافت جایزه هزار یورویی و جایزه بزرگ جشنواره و فیلم‌های کوتاه ملی نیز برای جایزه نقدی 500 یورویی و جایزه بهترین فیلم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بر این اساس انیمیشن ایرانی 10 دقیقه و 50 ثانیه‌ای «خرچنگ» ساعت 21:15 دوشنبه 20 مرداد 1399 (10 آگوست 2020 میلادی) در سینمایی رو باز در شهر نیکوزیا قبرس به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان فیلم خرچنگ درباره‌ پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه‌ دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه در آید، ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است. 

بر اساس این گزارش، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمافست قبرس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم این کشور و تنها جشنواره انیمیشن قبرس امسال از 19 تا 22 مرداد 1399 (9 تا 12 آگوست 2020) در سینماهای روباز شهر نیکوزیای کشور قبرس برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره انتخاب بهترین تولیدات انیمیشن روز جهان در حوزه فیلم‌های هنری و غیرتجاری انیمیشن و رشد آگاهی مخاطب و ارتقای توسعه فرهنگی، اجتماعی در زمینه فیلم‌سازی مستقل انیمیشن و ترویج این هنر عنوان شده است.

انیمیشن «خورده شده» به جشنواره‌ «اَنیبار» کوزوو راه یافت

آنیبار Anibar تنها جشنواره‌ انیمیشن «کوزوو» و از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی این کشور است که از 17 تا 23 آگوست 2020 برابر با 27 مرداد تا 2 شهریور 99 برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری جشنواره آنیبار و در کنار نمایش فیلم‌های منتخب، برنامه‌های مختلفی نظیر کارگاه‌های تخصصی انیمیشن، سخنرانی‌ها، مباحثات، رویدادهای ویژه، بحث و گفت‌وگو با فیلمسازان و همچنین کنسرت و کمپینگ برگزار خواهد شد. این جشنواره تلاش می‌کند فیلم‌هایی که از نظر فنی و هنری کیفیت بالایی دارند را به نمایش بگذارد.

«خورده شده» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در جیبی‌استودیو ساخته شده است.

این انیمیشن کوتاه پیش از این برنده‌ جایزه‌ ویژه‌ هیئت داوران یازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی تهران شده و در بخش مسابقه‌ ده‌ها جشنواره‌ بین‌المللی نظیر New York International Children's Film Festival و اشتوتگارت (که مورد تأیید آکادمی اسکارند)، سیکاف، استاپ‌موشن مونترال و... به رقابت پرداخته است.

داستان انیمیشن «خورده شده» در دنیایی رُخ می‌دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگرند؛ اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا کرده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد...

تولید نخستین انیمیشن واقعیت مجازی در کانون پرورشینخستین انیمیشن 360 درجه کانون پرورش فکری تولید شد/ «‌18 درصد» به هفته فیلم ایران در ژاپن رفت

انتهای پیام/ 
 

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز گسترش سینمای مستند کانون پرورش فکری انیمیشن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط مرکز گسترش سینمای مستند کانون پرورش فکری انیمیشن پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت ۲ امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ ۳ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم ۴ حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری ۵ نام موسویان برای همیشه در زمره اقتصاددان‌های بزرگ جهان اسلام ثبت شد ۶ محدث: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم ۷ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۸ رضاشاه، کرونا و حکمِ عشق مهمترین اخبار فرهنگی داستان قیام شهید «فخ» و اندوه امام کاظم از شهادت وی/ ماجرای فردی که با ادعای مهدویت فتنه آفرید خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ باکس آفیس | «مأمور مالیات» در سینمای خلوت آ مریکا ۳۱۷ هزار دلار کسب کرد مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز گسترش سینمای مستند کانون پرورش فکری انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند کانون پرورش فکری انیمیشن کانون پرورش فکری ترین اخبار بین المللی خورده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که مسؤولان این رژیم به این نتیجه رسیدند که در مذاکرات باید امتیاز بدهند و در جنگ غزه به بن‌بست خورده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روسای ستاد ارتش، موساد و شاباک چند روز پیش به این توافق رسیدند که دادن امتیازات در مساله مذاکرات تبادل‌ اسرا امری ضروری است و پیشرفت در مذاکرات کنونی بعد از نشست این مقامات بوجود آمد.

طبق این گزارش، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش به خاطر تحمیل بزرگترین شکست نظامی تاریخ به اسرائیل و به عنوان کسی که نتوانست شکست را به پیروزی تبدیل کند، به یاد خواهد ماند.

در این گزارش آمده است مسؤولان امنیتی و نظامی اسرائیل به این نتیجه رسیدند که رژیم‌شان در جنگ غزه به بن‌بست خورده است.

این در حال است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده که اگر توافقی برقرار نشود این رژیم وارد شهر رفح خواهد شد. او همچنین مدعی شده که این حمله «با یا بدون یک توافق» انجام می‌شود.

همچنین تبعات سیاسی چنین حمله‌ای برای تل‌آویو در سطح بین‌المللی به شدت افزایش یافته و به دنبال گسترش موج اعتراضات در همبستگی با فلسطین در نقاط مختلف جهان این رژیم هر چه بیشتر منزوی می‌شود.

دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده بدون داشتن آنچه «طرح واقع‌بینانه برای خارج کردن غیرنظامیان از حوزه آسیب» خوانده به رفح حمله نکند و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا گفته که واشنگتن هنوز چنین طرحی را مشاهده نکرده و تل‌آویو را تحت فشار گذاشته که این حمله را اجرا نکند.

به نوشته نشریه آمریکایی، دولت بایدن تلاش داشته تبعاتی را متوجه روابطش با رژیم صهیونیستی همچون قطع کمک‌های نظامی یا وتو کردن‌ها به ضرر این رژیم در سازمان ملل، نکند اما در صورت اجرای عملیات صهیونیست‌ها در رفح بدون کسب تایید از واشنگتن، این دولت مجبور به برخورد خواهد شد. همچنین چنین حمله‌ای روابط رژیم صهیونیستی با مصر و به اصطلاح فرآیند «عادی سازی روابط» این رژیم با عربستان سعودی را به خطر خواهد انداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»