Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب امدادی‌فر روز دوشنبه در آئین معارفه رئیس جدید امور مالیاتی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فرار مالیاتی، خیانتی بزرگ به کشور محسوب می‌شود و در جنوب استان تهران تلاش می‌شود که با شناسایی موارد فرار مالیاتی، عدالت در جامعه محقق شود.

وی گفت: تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز برای جلوگیری از فرار مالیاتی فراهم شده و تلاش شده تا با هوشمند سازی در روند دریافت مالیات، از این تخلف جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کشور در شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی برای کمک به صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده و میزان مالیات افزایش اندکی نسبت به سال قبل داشته است.

امدادی‌فر گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری مناسب با مردم و صاحبان مشاغل، به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، ضمن به عمل به قانون، به رونق اقتصادی جامعه کمک کنیم.

عمل به قانون با رعایت حال ارباب رجوع
فرماندار ورامین نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم عمل به قانون گفت: اخذ مالیات بر اساس قانون الزام‌آور است ولی در شرایط کنونی باید رعایت حال ارباب رجوع و مؤدیان مالیاتی شود تا این افراد با مشکلات کمتری مواجه شوند.

حسین کاغذلو افزود: با وجود آن که اقتصادی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران بر اساس کشاورزی استوار شده ولی، واحدهای صنعتی متعددی نیز در آن مستقر هستند و مالیات بر اساس تکالیف قانونی پرداخت می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهرستان ورامین ظرفیت به سزایی در تولید محصولات مختلف کشاورزی دارد به نحوی که ۴۰ درصد گوشت، ۳۰ درصد شیر و تمامی نیازهای سبزی و صیفی استان تهران، در این شهرستان تولید می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد از روده صادرات کشور  در ورامین تولید می‌شود که این نشان از پویایی صنعت در این شهرستان است که ممکن است این ظرفیت به دلیل مشکلات مالیاتی با رکود مواجه شود.

کاغذلو یادآور شد: قانون لازم‌الاجرا است ولی می‌توان در موارد خاص با انعطاف با مؤدیان مالیاتی برخورد داشت و آنان را در مسیر تولید و ایجاد اشتغال یاری داد.

در این مراسم علیرضا نیکوی متین به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی ورامین معرفی شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور حسین کاغذلو فرار مالیاتی ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی ورامین سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی ورامین فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان