Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@10:47:56 GMT

الهام طهموری به سریال «شرم» پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۹۷۹

الهام طهموری به سریال «شرم» پیوست

خبرگزاری میزان- الهام طهوری پیش از این با ایفای نقش اصلی سریال «وارش» شناخته شده و سریال شرم دومین همکاری کاوری با الهام طهوری به حساب می‌آید. تاریخ انتشار: 12:08 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۹۳ خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی پروژه، الهام طهموری و میلاد میرزایی به سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  الهام طهوری پیش از این با ایفای نقش اصلی سریال «وارش» شناخته شده و سریال شرم دومین همکاری کاوری با الهام طهوری به حساب می‌آید.   میلاد میرزایی نیز بازیگر جوان دیگری است که جلوی دوربین سریال شرم رفته است. میرزایی با ایفای نقش در سریال بانوی عمارت شناخته شده و سابقه حضور در آثاری مانند سریال محکومین، سرزمین کهن، چرخ فلک و... را نیز دارد.   هم چنین اردلان شجاع کاوه نیز بعد از ۱۰ سال با این سریال به تلویزیون بازگشته است. آخرین حضور شجاع کاوه در یک سریال تلویزیونی به سریال قفسی برای پرواز در سال ۱۳۸۹ بازمی گردد. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید گفتنی است فیلمبرداری سریال شرم بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لوکیشن‌هایی در منطقه شهرک غرب تهران و مهرشهر کرج ادامه دارد. تا کنون بازیگرانی، چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.     سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود. سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از: تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، فیلمنامه نویس: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون سریال شرم الهام طهوری سریال شرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند

ایسنا/خراسان شمالی زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در شهر تیتکانلو در شهرستان فاروج در ساعت ۳۷: ۱۵ به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. عرض جغرافیایی این زمین لرزه ۳۲.۲۰۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۸.۳۲۳ درجه شرقی به وقوع پیوست‌.

بنا به گفته مسئولان ذی ربط این زلزله خسارتی به همراه نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند