Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماکو گفت : نزدیک به ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان آسفالت می شود.

شاطویی  امروز ۲۰ مرداد بااشاره به آسفالت ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان افزود: از این میزان، راه روستایی ترکمه به طول چهار کیلومتر ، راه روستایی حسوشیری به طول بالغ بر دو کیلومتر ،راه روستایی تازه کند به طول سه و نیم کیلومتر ، راه روستایی گریک - حاجی حسن به طول ۱۰ کیلومتر و راه روستایی سارنج - قم قشلاق به طول ۵ کیلومتر از جمله مناطقی هستند که در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : زیر سازی محور روستایی قوری شکاک - قره تپه به طول ۴۰ کیلومتر توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و آسفالت ۱۵ کیلومتر آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماکو نیز از دیگر اقدامات این اداره در خصوص آسفالت راههای روستایی در سال جاری است.

شاطویی اضافه کرد: تسطیح و تیغ زنی کلیه محور های روستایی و شن ریزی در محل های مورد نیاز بصورت موضعی ، تابلو گذاری محور اصلی ماکو - سه راه شوط به تعداد ۴۰۰ عدد تابلو و احداث گیت ورودی ضدعفونی کرونا در ورودی ماکو ( از سمت روستای هندور ) و نصب تابلو ایمنی و علائم به تعداد ۱۰۰ عدد و سرعت گیر آسفالتی به تعداد ۴ عدد در این محور ، برداشت گاردریل در پی دستور ریاست محترم سازمان در محور اصلی کمربندی ماکو - بازرگان به تعداد ۱۵۰ عدد از دیگر اقدامات و پروژه های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو در سال جاری به شمار می آید.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان وی با اشاره به شانه سازی و رگلاژ محور اصلی کمربندی ماکو - بازرگان و محور فرعی کشمش تپه - آواجیق ، و لکه گیری محور مرزی بازرگان - بورالان اظهار کرد: ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور ماکو - مرگنلر ، و درزگیری ، لکه گیری و روکش آسفالت در محور سه راهی کشمش تیه - بازرگان ( بزرگراه بازرگان ) از اقدامات مهم لکه گیری و روکش آسفالت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو بود، همچنین این اداره در بارندگی و سیلاب اخیر بالغ بر ۲۰ کیلومتر عملیات بازگشایی پل و رسوب زدایی را انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اسفالت راه روستایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای راههای روستایی راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره