Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری از اینکه به دلیل ویروس کرونا از دیدار مردم محروم هستند به شدت ناراحت هستند.

وی افزود: یکی از اقشاری که می‌توانند مشکلات را از عمق مردم بشنود و به مسئولان انتقال دهد و به فعالیت‌های مسئولین را به گوش مردم برساند خبرنگاران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: یک نمونه از همدلی و همراهی مسئولین و مردم همین رزمایش‌های مومنانه است که این رزمایش‌ها مصداق واقعی شعر «چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به لقب مدافعان سلامت که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، گفت: شاید پرستاران فکر نمی‌کردند که رهبرشان آنقدر به کار و زحمات آنها واقف باشند و آنها را اینگونه خطاب کنند.

وی ادامه داد: دشمن با تمام ساز و برگش به جنگ این نظام الهی آمده است و در یک جنگ پیچیده با نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است، جنگ امروزه دشمن نسبت با جنگ در زمان دفاع مقدس پیچیدگی بیشتری دارد.

ادیانی خاطرنشان کرد: آنها با تولید خبر افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و با شبکه‌های فارسی زبان سعی دارند تا دروغ‌ها را در جامعه رواج دهند و اینگونه بگویند که دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت و در برابر آمریکا ایستادگی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: یک زمانی حرم‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته می‌شود و عده‌ای خرابکار و پلید می‌گویند چرا حرم‌ها را می‌بندید، یک زمان با حفظ پروتکل‌ها حرم‌ها را باز می‌کنیم باز همان عده می‌گویند چرا حرم را باز کردید!

وی گفت: اهالی رسانه افسران این جنگ هستند و باید حقایق را به گوش مردم برسانید چراکه خبرنگاران پیغمبران عصر هستند.

کد خبر 4994830 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روز خبرنگار ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی ملک جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903535

دیگر خبرها

  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • حقایق مهم در مورد مصرف ویتامینها و مکمل ها که نمی دانید
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور