Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- با همکاری بین‌بخشی و در راستای حمایت معیشتی از مستمری‌بگیران معزز سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

 به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور می توانند برای عضویت و بهره مندی از امتیازات این باشگاه با ورود به سایت باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی به نشانی club.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir نسبت به ثبت نام رایگان و اینترنتی در سامانه اقدام و از خدمات این باشگاه بهره مند شوند.

در همین راستا، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از فروشگاه های طرف قرارداد با باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشورکالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت کنند و بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه‌های مربوطه واریز می‌کند.

گفتنی است، اجرای این طرح در ابتدا به شکل آزمایشی در استان فارس انجام شد که به دلیل استقبال مستمری بگیران معزز از طرح مذکور، اکنون در سراسر کشور در دسترس تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان قرار گرفته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه مشتریان سازمان اجتماعی در سراسر کشور سازمان تأمین اجتماعی مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه