Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز دوشنبه در رابطه با برگزاری این رقابتها به خبرنگار ایرنا افزود: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت حدود ٧٠٠ دانش آموز دوره اول متوسطه استان به شکل مجازی آغاز شده است.

قاسمعلی خدابنده افزود:مرحله آموزشگاهی این جشنواره با شرکت حضوری بیش از ٨٧٠ هزار نفر در خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تجارب حاصل از مرحله منطقه‌ای که با شرکت غیرحضوری بیش از ٢۵ هزار دانش آموز برگزار شد جمع‌بندی و پالایش شد و سپس مرحله قطبی استانی (مقدماتی استانی) نیز در خرداد ماه با حضور بیش از پنج هزار و ٣٠٠ شرکت کننده، با رعایت استانداردها و ملاحظات لازم با محوریت اجرای مهارت به شیوه غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های مهارت محور در شرایط کرونایی بیشتر می‌تواند نقش پیشران و تسهیل‌گر فرایندهای آموزشی را ایفا کند.

خدابنده افزود: این مرحله از رقابتها که از امروز دوشنبه ٢٠ مرداد ماه آغاز شده است به مدت سه روز ادامه دارد.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است.

برچسب‌ها مدارس مشهد جشنواره خوارزمی خدابنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد جشنواره خوارزمی خدابنده مدارس مشهد جشنواره خوارزمی خدابنده خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است