Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:08:19 GMT

فیلم وحشتناک از گروگانگیری خیابانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۶۱۸

فیلم وحشتناک از گروگانگیری خیابانی

‍‍‍‍‍‍

فیلم وحشتناک از گروگانگیری یک سارق سابقه دار در یکی از خیابان های ایالت یوتای آمریکا هزاران بار در فضای مجازی کلیک خورد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی استار، در فیلم سارق سابقه دار پس از خروج از فروشگاهی در سالک سیتی یوتا هنگامیکه با محاصره ماموران پلیس روبروی می شود یک مرد را گروگان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پلیس متهم جاکوب پریس 34 ساله به همراه دوستش وارد فروشگاه شده و پس از سرقت در فروشگاه با یکی از مشتریان درگیر می شود و پا به فرار می گذارد . او و دوستش در پارکینگ فروشگاه با هم مشاجره کرده و به سمت خیابان می دوند اما پس از خروج از پارکینک جاکوب مسیر خود را جدا کرده و هنگامیکه صدای خودرو ماموران پلیس را شنیده دست به کار شده و یک عابر را به گروگان می گیرد. متهم چاقوی خود را زیر گلوی گروگانش قرار داده و ماموران پلیس را تهدید می کند که محل را ترک کنند در غیر اینصورت گروگانش را خواهد کشت . در این میان ماموران بارها از وی خواسته اند تا چاقویش را کنار گذاشته و فرد بی گناه را رها کند اما جاکوب هیچ توجهی به هشدارهای ماموران پلیس نمی کند در همین زمان یکی از ماموران با شلیک به موقع متهم را زخمی کرده و مرد گروگان گرفته شده موفق به فرار می شود.
اطلاعات منتشر شده نشان میدهد که متهم زخمی پس از شلیک گلوله توسط ماموران پلیس به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر جراحات وارده جان سپرده است .

--- --- --- --- --- مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

فیلم وحشتناک از گروگانگیری خیابانی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه