Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:33:55 GMT

خالد اسماعیلی رییس هیات بولینگ و بیلیارد کردستان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۶۷۹

خالد اسماعیلی رییس هیات بولینگ و بیلیارد کردستان شد

به گزارش ایرنا، معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان کردستان روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بلیارد و بولس کردستان اظهار داشت: سال گذشته ١٢ میلیون تومان به هیات استانی این رشته ورزشی و ۹ میلیون تومان به هیات‌های شهرستانی کمک شده است.

سایه‌میر صادقی با بیان اینکه نمی‌توان گفت این میزان از کمک‌ها کفایت می‌کند اما در حد توان به یاری هیات می‌پردازیم، از هیات خواست بیش از گذشته کلاس‌های مربیگری و داوری برگزار کرده و در راستای ارتقای درجه‌ آنها تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد اسماعیلی نیز پیش از رای گیری با اشاره به فعالیت‌های هیات در زمان ریاست او در دوره قبلی گفت: اکنون حدود ۶۰ مربی و داور در این رشته داریم که در صدد ارتقای رتبه و درجه داوری و مربیگری آنها هستیم.

وی با بیان اینکه مریوان در بخش بیلیارد یک قطب محسوب می‌شود، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ام بعد از انتخاب به سمت ریاست هیات تقویت این رشته ورزشی در شهرستان‌های دیگر استان است.

برچسب‌ها کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد کردستان مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، با اشاره به پانل ساماندهی برنامه های آموزشی گفت: در هیات رییسه پانل دبیر شورای عالی برنامه ریزی و دبیر دبیرخانه علوم پایه پزشکی و رییس کارگروه کار افرینی معاونت حضور داشتند. در این نشست بر اهمیت ساماندهی رشته محل ها و برنامه عملیاتی آن تاکید شد. در این برنامه عملیاتی، سامانه فعال آماری مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی و اجرا می شود که در آن تمامی رشته محل ها و تعداد دانشجویان، فارغ التحصیلان درج می شود تا پروفایلی از وضعیت هر کدام از رشته مقاطع در اختیار قرار گیرد.

وی وضعیت نمودار و شیب رشته ها را در طراحی نقشه راه آن موثر خواند و تصریح کرد: پس از بررسی رشته مقاطع و رشته محل ها، بر اساس همفکری دبیرخانه ها و نخبگان آن رشته، برای تقویت و ظرفیت سازی در برخی از رشته ها تصمیم گیری می شود. به عنوان مثال ممکن است در برخی از رشته ها که نیاز کشور هستند اما متقاضی ندارند، راه حل هایی برای تشویق متقاضی ایجاد کنیم.

رضایت بر تناسب میان رشته ها، نیاز کشور و تعداد داوطلبین تاکید کرد و افزود: پس از تعیین وضعیت موجود، ممکن است که برای هر کدام از رشته ها اقداماتی از جنس تقویت، محدودیت و یا از جنس تعلیق و توقف داشته باشیم.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به مباحث مطرح شده در پانل در خصوص اهمیت ساماندهی و مامور محور کردن دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: همکاران از دانشگاه های مختلفی همچون، همدان، البرز، مشهد، شاهرود، زاهدان، اصفهان و بجنورد و شهید بهشتی و ایران در این نشست مشارکت فعال داشتند و مطالعاتی در زمینه شاخص های مربوط به ساماندهی رشته های آموزشی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی رشته ها، نیاز کشور در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: مواردی همچون نگاه بخشی و منطقه ای در اولویت های بعدی قرار می گیرد چرا که کشور منابع محدودی دارد و باید بر اساس شاخص های انسانی سلامت حرکت کنیم.

دکتر رضایت ساماندهی رشته ها را اقدامی کارشناسی شده خواند و افزود: هدف از این کار، محدود سازی و حصر رشته ها نیست بلکه با کمک دبیرخانه ها برای بهبود شرایط اقدام خواهیم کرد. همچنین نگاه ما در بازنگری کاریکولوم های درسی به صورت مهارت محوری و نیاز محوری و ماموریت محوری است.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، بر ضرورت دستیابی به الگوی متوازن رشته مناطق و رشته محل ها، از طریق کار کارشناسی تاکید کرد و افزود: با تاکید معاون آموزشی مقرر شده است سامانه ساماندهی بعنوان ابزاری مدیریتی اجرایی شود که بر اساس نیاز در قالب داده ها و آمارهای دقیق در اختیار قرار می گیرد.

کد خبر 6098029

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه