Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:50:08 GMT

خشونت خانگی به صورت شبکه ای جامعه را درگیر می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۸۳۷

خشونت خانگی به صورت شبکه ای جامعه را درگیر می کند

ایسنا/مرکزی دادستان اراک گفت: خشونت خانگی به صورت شبکه ای جامعه را درگیر می کند.

عباس قاسمی بیستم مردادماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب استان مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه ها باید خروجی مناسب داشته باشند، افزود: تلاش های بسیاری در حوزه پیشگیری انجام می شود، اما این امر به تنهایی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیشگیری امری فراقوه ای است، گفت: با وجود اینکه همه قوا باید در این عرصه فعالیت کنند، اما جایی برای مجلس دیده نمی شود و درحوزه قانون گذاری خلاء هایی وجود دارد.

قاسمی با اشاره به خشونت خانگی که باید در حوزه پیشگیری از آن با قدرت ورود کرد، بیان کرد: زمانی که خشونت در صدر جرائم قرار می گیرد به این معناست که در این عرصه به خوبی عمل نکرده ایم در حالی که اگر در درون خانواده اقدام به کاهش خشونت خانگی اعم از خشونت های فیزیکی، روانی و حتی زبانی شود قطعا می توان اثرات مثبت آنرا در جامعه شاهد بود چراکه خشونت در خانواده به صورت شبکه ای همه را درگیر می کند.

وی با تاکید بر اینکه توهین، تهدید، افترا و نشر اکاذیب نباید جزو جرائم اول باشند، اظهار کرد: اگر خواهان اصلاح جامعه هستیم باید اصلاحات را از خودمان آغاز کنیم، امروز بحران اصلی ما در جامعه بحران معنویت و اخلاق است.

دادستان اراک با بیان اینکه در حوزه خشونت اصلا کار نکرده ایم، افزود: آیا امروز احساس آرامش در جامعه حاکم است؟ یک بعد استرس های موجود در جامعه ناشی از مشکلات اقتصادی است اما عوامل دیگری نیز در این حوزه وجود دارد و باید با اشراف به همه ابعاد در جهت کاهش خشونت در جامعه گام برداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خشونت خانگی دادستان اراک خشونت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد