Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 9 آگوست 2020 لیگ NBA.

بسکتبال NBA با انجام 7 بازی پیگیری شد که در مهم ترین بازی ها، سن انتونیو اسپرز از سد نیواورلینز پلیکانز گذشت، بوستون سلتیکس توانست اورلاندو مجیک را شکست دهد و هیوستون مقابل ساکرامنتو کینگز به پیروزی رسید.

به گزارش طرفداری، در سایر بازی ها، پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه 121-124 برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی یافت تا تنها 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 پیروزی با ممفیس گریزلیز در سید 8 فاصله داشته باشد. دیمین لیلرد بعد از عملکرد نه چندان خوبش برابر لس آنجلس کلیپرز، توانست 51 امتیاز کسب کرد و دهمین بازی اش با کسب حداقل 50 امتیاز را تجربه کند. 5 تا از این 10 بازی، در این فصل رقم خورده است. لیلرد در این دیدار 16 اقدام به پرتاب آزاد داشت که 15 تای آن را به امتیاز تبدیل کرد. کارملو انتونی نیز با کسب 20 امتیاز، کمک فراوانی به تیمش کرد و همچنین با عبور از پال پیرس، اکنون پانزدهمین امتیاز آور برتر تاریخ NBA است. 34 امتیاز جاش ریچاردسن و 20 امتیاز الک برکس نیز نتوانست مانع شکست سیکسرز شود و این تیم در همان ابتدای کار نیز جوئل امبید را به دلیل مصدومیت از دست داد. فیلادلفیا اکنون شرایط سختی را تجربه می کند و احتمالا این تیم فصل عادی را در همین جایگاه ششم کنفرانس شرق به پایان خواهد رساند.

خلاصه بازی پورتلند تریل بلیزرز و فیلادافیا سونی سیکسرز

تکمیل می شود

شکست 108-99 ممفیس گریزلیز مقابل تورنتو رپترز، شرایط این تیم را دشوار کرد. ممفیس که در کوارتر پایانی خودش را بسیار به تورنتو نزدیک کرده بود نتوانست با 25 امتیاز دیلن بروکس، دابل دابل جا مورنت و 20 امتیاز گریسن الن به پیروزی برسد تا مجبور باشد از 2 بازی باقی مانده اش مقابل بوستون و میلواکی حتما یکی را ببرد تا شانس رسیدن به مسابقه سیدبندی کنفرانس غرب را داشته باشد. البته این موضوع در شرایطی است که تیم های دیگر این کنفرانس نیز بازی های شان را پیروز شوند تا فشار روی گریزلیز بیشتر شود. 6 بازیکن رپترز در این بازی امتیازهای شان دو رقمی شد از جمله تمام شروع کننده های این تیم که شامل 26 امتیاز پاسکال سیاکام نیز می شود. تورنتو با این پیروزی برای دومین سال متوالی سید 2 کنفرانس شرق را تثبیت کرد.

لازم به ذکر است که با توجه به پیروزی پورتلند برابر فیلادلفیا، نیواورلینز پلیکانز و ساکرامنتو کینگز دیگر شانسی برای رسیدن به پلی آف ندارند.

وضعیت فعلی آخرین سید پلی آف کنفرانس غرب

در یکی از دیدارهای جذاب برگزار شده، بروکلین نتس با نتیجه 120-129 از سد لس آنجلس کلیپرز گذشت. پال جرج، مانترزل هرل و پاتریک بورلی در این دیدار حضور نداشتند، اما کوای لنرد 36 دقیقه بازی کرد و 39 امتیاز نیز کسب کرد. با اینکه کلیپرز اختلاف 20 امتیازی را جبران کرد اما درخشش جو هریس، کریس لورت و تایلر جانسن، مانع پیروزی لس آنجلسی ها شد. لورت با کسب 27 امتیاز و 13 اسیست دابل دابل کرد، هریس 25 امتیاز آورد و جانسن هم به 21 امتیاز رسید. نتس با این پیروزی به نوعی سید 7 کنفرانس شرق را تثبیت کرد اما کلیپرز هنوز نتوانسته جایگاه دوم کنفرانس غرب را قطعی کند.

در دیگر دیدار انجام شده، اوکلاهاما سیتی تاندر با نتیجه 103-121 از سد واشینگتن ویزاردز گذشت تا به رده پنجم کنفرانس غرب برسد. اگر تاندر جایگاهش را حفظ کند و هیوستون راکتس نیز در همین سید 4 بماند، جدال این دو تیم و تقابل راسل وستبروک و کریس پال با تیم های سابق شان در راند 1 پلی آف جذاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بسکتبال NBA | نامزدهای بهترین های فصل 2019/20 اعلام شدند

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مجادله میان دیمین لیلرد و پال جرج؛ لیلرد خطاب به جرج: به عوض كردن تيم هايت ادامه بده و از سختكوشى فرار كن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد