Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اسدآباد گفت: ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری بوده و اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری، اظهار کرد: مدیریت شهری برای شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه، منتظر ارائه طرح جامع شهری از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی بوده و از مسئولان مرتبط با اعلام طرح جامع شهری درخواست داریم به مطالبه شهروندان اسدآبادی و تیم مدیریت شهری پاسخ دهند و با اصلاح طرح جامع شهری کمک کنند بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: عملکرد ۱۰ ماهه شهرداری با نظرسنجی که انجام شده مطلوب بوده است، اما کافی نیست و ابلاغ طرح جامع شهری برای سروسامان دادن به برخی نیازهای شهروندان و تعیین تکلیف پرونده‌ها یک ضرورت است.

شهردار اسدآباد با قدردانی از پیگیری فرماندار، اعضای شورای شهر و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری موضوع طرح جامع شهری، تصریح کرد: با وجود همه پیگیری‌ها متأسفانه هنوز طرح جامع شهری ابلاغ نشده بنابراین باید بپذیریم ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری است و اصلاح و ابلاغ آن یک مطالبه عمومی است.

فعله‌گری بودجه بسته شده امسال شهرداری شهر را ۳۹ میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این میزان بودجه ۲۴ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته که تاکنون حدود ۸۰ درصد از این میزان بودجه پروژه عمرانی محقق شده است.

وی با اشاره به نهضت آسفالت ریزی در سطح شهر اسدآباد گفت: ۱۴ تا ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی معابر و خیابان‌های سطح شهر اسدآباد در حال انجام قرار دارد.

شهردار اسدآباد با اشاره به واگذاری یک‌هزار و ۱۰۰ انشعاب فاضلاب رایگان به محله محمود بیگی شهر اسدآباد، بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش هاست که امید است شهروندان با مشارکت خوب خود زمینه‌های توسعه و شکوفایی شهر اسدآباد را فراهم کنند چراکه لازمه موفقیت شهرداری در گرو مشارکت و عزم همگانی مردم است.

فعله‌گری همچنین توجه به بافت فرسوده شهر را از ضرورت‌های برنامه ریزی شهری عنوان کرد و یادآور شد: شهر اسدآباد دارای ۲۱۲ هکتار بافت فرسوده بوده که اعطای وام‌های کم بهره، تخفیف ویژه عوارض و نوسازی و اعطای امتیازهای ویژه برای سرمایه گذاری واحدهای تجاری بخشی از سیاست‌ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 438105

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح جامع شهری طرح جامع شهر شهر اسدآباد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به میزان قیر تخصیص به شهرداری سلماس گفت: تاکنون یک هزار و ۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس برای توسعه شهری و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری تخصیص و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در دیدار نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احصای اراضی موردنیاز برای اجرای طرح‌های مسکن در سلماس اظهار کرد: ۱۴ هکتار از این اراضی تأمین شده و آماده اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بوده و ۲۰۰ هکتار نیز در مرحله امکان‌ سنجی برای شهرک‌سازی است.

وی افزود: اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه چهار ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در سلماس نیز دو هزار و ۹۵۰ واحد است.

عطایی با اشاره به میزان قیر تخصیص به شهرداری سلماس، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس برای توسعه شهری و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری تخصیص و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی این میزان قیر تخصیص ۱۱۴ میلیارد ریال برآورده شده است که از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران توسط اداره کل راه‌وشهرسازی به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

عطایی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی خاطرنشان کرد: سهمیه روستایی شهرستان سلماس از احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث ۳۲۴ واحد است و برای این طرح زمین رایگان در اختیار خانوارهای متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سلماس قرار می‌گیرد.

کد خبر 751830

دیگر خبرها

  • استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند
  • تخصیص ۱۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم