Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:30:21 GMT

دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۳۷۸

دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند دراین باره اظهار کرد: در پی درگیری بین دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های محله سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه درگیری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر دستگیری ۳ تن از عاملان درگیری که در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بودند، در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعدادی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در نقاط مختلف شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه مأموران پلیس موفق شدند ۸ تن دیگر از متهمان این پرونده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تمامی افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع و... هستند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیر مجاز کشف شد، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر متهمان پرونده در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس تهران بزرگ تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک