Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:02:16 GMT

برگزاری مراسم عزاداری محرم در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۷۶۱

برگزاری مراسم عزاداری محرم در سایه کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محی الدینی، امام جمعه مهریز در نشست هماهنگی آیین‌های عزاداری ماه محرم در مهریز، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم باید تصمیمات ستاد ملی کرونا نیز اجرایی شوند.

او افزود: شرایط برگزاری مراسم در محرم امسال در سایه کرونا متفاوت خواهد بود و باید نذورات مردم را به سمتی سوق داد که به جای پخت و پز غذا‌های نذری اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پورمازار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در ایام عزاداری محرم به منظور حفظ سلامت عزادارن استفاده از ابزاری مانند طبل و نماد‌ها در آئین‌های عزاداری ممنوع و زنجیر زنان باید از زنجیر شخصی استفاده کنند.

علیرضا پورمازار، ادامه داد: ضمن این که هیات‌ها باید در محل‌های آزاد و باز اقدام به برگزاری مراسم نمایند از سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سابقه ابتلاء به کرونا نیز تقاضا داریم از حضور در مراسمات خود داری کنند.
انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محرم الحرام عزاداری حسینی برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری