Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:16:42 GMT

۱۱۰ سازمان مردم نهاد در گیلان تاسیس شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۸۲۱

۱۱۰ سازمان مردم نهاد در گیلان تاسیس شده است

فیروز عزت دوست روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در امر کمیت بخشی به حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت چشمگیری داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش نیز همین امر می باشد.

وی بیان کرد: البته کارآمدی و کیفیت بخشی به کارکردهای جوانان در قالب گروه های منسجم ضروری است و باید در این راستا نیز گام های مهم تر و موثرتری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت دوست اضافه کرد: با توجه به تصویب ۱۴ کارگاه دانش افزایی از سوی وزارت ورزش، کوشش خواهیم کرد با اهتمام به پروتکل های بهداشتی، این همایش های علمی را در گیلان برگزار کنیم.

 رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به محدویت های موجود به دلیل بیماری کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فراغتی در حوزه فضای مجازی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان است و همچنین برپایی هر گونه همایش علمی نیز با حداقل نفرات برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد گیلان رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • مد خوب، مد بد!
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان